Help ineens bloedverlies? Is het mis? Wat moet ik doen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door silsa, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi Silsa,

Heel veel succes!!! Ik duim dat je beebje lekker blijft zitten.
    Wat een onzekere en spannende tijd hè. Ik weet wat je meemaakt. Bij mij is het toen helaas misgegaan maar ik had ook buikkrampen en stolsels. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.
    Succes!

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ mama van Dewi, bedankt voor je lieve reactie. Hopelijk heb jij snel een wondertje!
    @ hapiness, bedankt! En gefeliciteerd!

Ik heb er weer vertrouwen in! Vrijdag toen ik dit topic opende was ik
    ten einde raad. Inmiddels is het bloedverlies opgehouden. Ik heb veel positieve reacties gehad dat het erop lijkt dat het goed zit. Daarnaast voelde ik me gistermiddag en vandaag behoorlijk zwanger. 7 juni heb ik een afspraak bij de verloskundige, eerder kon niet omdat ze dan nog niets kunnen zien/horen. Mocht ik weer bloedverlies hebben kan ik ze natuurlijk altijd bellen en word ik evt. doorverwezen. Zekerheid heb je nooit maar heb er wel alle vertrouwen in.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, jullie hebben me erdoor heen gesleept!!! Dikke knuffel aan iedereen!!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hé meis,

Ik hoop oprecht dat het helemaal goed zit, want ik gun niemand het verdriet wat je ervaart als het niet zo blijkt te zijn...

Helaas is mijn verhaal iets minder positief: ik had ook bloedverlies, dus dan blijf je testen... had iedere keer een béétje bloedverlies, niks geen stolsels of veel... drupje roze roestig bruin... de testen werden donkerder en clearblue zei keurig 2-3 weken en de láátste dag dat ik bloedverlies had - had al 2 dagen niet getest - zei mn vriend, nou, doe nog 1 testje en dan stoppen.. Die test knalde eraf, in no time donker streepje. Geen bloedverlies meer gehad dus ik durfde weer te vertrouwen... En daar lag - 2 dagen later - nog een verloren kruidvattest. Ik wilde wel weer een knalstreep zien, want dat is zo'n heerlijk gevoel....
    Helaas, het streepje was een stuk lichter en was echt met ochtendurine. De dag erna nog ietsje lichter. Die zondag ( 6 weken exact) zei clearblue nog maar 1-2 weken... Ben die maandag voor een echo geweest en er was niets te zien...
    We zijn al zo'n tijd bezig en het was de 1e keer dat ik ooit positief testte... Was (ben) er helemaal stuk van...

Dus lieve schat, ik hóóp dat het bij jou nog keigoed zit daarbinnen. Kan ook zijn dat je bijv. 2 eitjes had en dat 1tje niet goed ingenesteld zat!

Dus luister lekker naar je zwangere lichaam en beebje van Silsa: goed doorgroeien hoor!!! Laat dat hartje maar kloppen!!!

;) xxx Juulz

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, het 'echte' bloeden was pas afgelopen weekend... Nu een ronde rust en dan 'mogen' we weer!

toitoitoi meid!

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Oh jeetje Juulzon, wat een naar verhaal, heb tranen in m'n ogen. Zie dat het allemaal niet vanzelf gaat bij jullie. Is het raak dan ook nog een mk. Het is gewoon niet eerlijk. Ik hoop voor je dat je heel snel een wondertje mag verwachten! Voor nu heel veel sterkte met je verlies. Hele dikke knuffel voor jou! Liefs

6. C78

C78 Niet meer actief

Nog even in spanning dus tot 7 juni!
    Wel fijn dat je nu nergens last meer van hebt, dat is ook een goed teken.
    Hopelijk kun je na 7 juni wel lekker ontspannen genieten van je zwangerschap!
    Laat je tegen die tijd ook nog even weten hoe het is afgelopen?

7. betti

betti Lid

7 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    @silsa: sorry voor mij late reactie, even geen tijd ;)
    maar mijn bloed verlies is ind in precies dezelfde periode als mijn vorige zwangerschap.
    de ene keer is het wat rose en de andere keer donker bruin of wat oranje achtig. het is ook echt verdeeld over de dag, heel vreemd.
    zondag had ik bijv geen bloed verlies meer.maandag wel weer en vandaag echt heeel weinig ( is trouwens geen brutale vraag hoor:D)
    ik heb verder ook geen buikpijn, en ben de hele dag door misselijk, gisteren ook over gegeven., niet prettig maar toch wel een bevestiging dat het misschien nog goed kan zitten.
    het is afwachten :(.

en hoe gaat het met jou, geen bloed verlies meer gehad hopelijk???

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    duim voor jullie meiden!

hier een positieve en een negatieve ervaring met bloedverlies. bij de zwangerschap van Nathan tot 8/9 wk bloed/ bruinverlies gehad. Bij de mk rond 6/ 6 en een halve week ook weer bloedverlies maar in combinatie van het minder worden van de klachten was het mij wel duidelijk dat het niet goed zat. met 7 wk begon het bloeden echt.

9. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ mama van dewi, laat zeker weten hoe het de 7e gaat. Duurt nog wel lang...

@ Betti, geen buikpijn en misselijk, dat klinkt toch wel positief! Hopelijk blijft je beebje plakken. Zag dat je je bij januari mama's hebt aangemeld. Spreek ik je daar ook nog, gezellig! Hier nog steeds geen bloed. Nu behoorlijk last van m'n buik, maar alles behalve krampen. Voel me echt zwanger.

@ juffie, lief berichtje! Hopelijk mogen jullie snel nog een wondertje verwachten.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat je je nog echt zwanger voelt is een goed teken hoor!

11. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Ik heb hiervoor twee keer een miskraam gehad. Een keer de dag na het testen (hoe zuur is dat...) en 1 keer na 6 weken. Beide keren wel rond de NOD wat bruinig bloedverlies gehad. Maar daarna duidelijk helderrood met krampen.

Nu na een jaar proberen na de laatste miskraam weer zwanger :D Nu rond de NOD geen bruinig bloedverlies, maar wel steeds het gevoel dat ik ongi moet worden. Verder misselijk en erg moe. Ik voel me dus wel degelijk zwanger. Ik ben nu 4 dagen overtijd en jawel hoor, vanmorgen weer voor het eerst heel licht roze/bruinig bloedverlies. Pfff, ik ben weer zo bang dat het nu ook weer mis gaat....:(

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hopelijk zet het niet door Chanti... Wel frustrerend hoor. Na drie keer een vmk kun je onderzoek aanvragen...
    Sterkte en hopelijk heb je een plakbeebje...

13. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Nee ik hoop het ook niet Juulzon! Gelukkig is het nu net weer gestopt, zie niets meer bij afvegen dus duim duim voor dat plakbeebje ;) Bedankt voor je berichtje

Hoe is het bij jou? Ik lees in je handtekening dat je al veel vruchtbaarheidsbehandelingen hebt gehad en ook een vmk.

14. betti

betti Lid

7 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    chanti: hopelijk blijft je beebje zitten. echt zo'n spannende tijd.
    ook omdat je al 2 miskramen hebt gehad. ik zal voor je duimen.

hier al een week lang (om de dag) licht bruin verlies of zalm rozig.
    maar niet de heel dag door, zo nu en dan.
    word er zo gespannen van.
    maar toch precies hetzelfde als mijn vorige zwangerschap.
    heb er wel dagen bij dat ik echt misselijk ben en maagzuur
    nog 15 dagen wachten dan echo, ben zo bang dat er niets zit.

15. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Ik begrijp precies wat je bedoelt Betti! Heb het vandaag ook weer een paar keer gehad. Het is echt heel weinig en ik heb ook geen buikpijn ofzo, dus ik weet wel dat ik mij nu helemaal nog niet ongerust moet maken, maar na 2 miskramen doe je dat toch. Ik hoop bij jou dat de echo straks goed is. Duurt echt lang wachten die paar weken he?

Had je bij de 1e zwangerschap ook vaak dat bruin roze verlies?

16. betti

betti Lid

7 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    chanti: ja pffff duurd echt zo lang deze weken.
    ik had in mijn 1e zwangerschap er ongeveer 3 weken last van.
    maar zolang je geen krampen hebt is er volgens mij niets aan de hand.

vandaag weer helemaal niks, heb vandaag toch maar weer een zwangerschaps test gehaald. :D
    erg he hahaha
    de streep spatte zowat uit het scherm, is gelukkig niet lichter geworden. het geeft geen gerantie maar steld me toch een beetje meer gerust.

vind het wel lekker dat je hier er over kunt praten, zo kun je je verhaal toch nog een beetje kwijt.
    niemand weet het nog.

17. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej meiden, wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk krijgen jullie snel een bevestiging dat alles goed zit! Knuffel.

18. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Helaas....gisteren ineens veel bruinverlies en hierna krampen met veel rood bloedverlies en stolsels.... De 3e miskraam is hier dus een feit :(

19. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Faith, Heel veel sterkte!! Jeetje 3x keer al, het is echt niet eerlijk. Ik duim voor je dat de volgende blijft plakken. Voor nu heel veel sterkte. Dikke knuffel

20. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Bedankt Silsa, dat doe me goed :)

Is het bloeden nog steeds gestopt Silsa? En hoe is het bij jou Betti?

Deel Deze Pagina