Help ineens bloedverlies? Is het mis? Wat moet ik doen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door silsa, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betti

betti Lid

7 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    faith: heel veel sterkte toegewenst. hopelijk mag het bij jullie snel weer lukken en dan met een goede afloop.
    wat een tegenslag dan hé

ga je nu ook een onderzoek aanvragen? omdat dit nu je 3e miskraam is?

hier geen bloed verlies meer gehad, ben steeds ontzettend misselijk als ik niet optijd eet. veel kokhalzen ook. en zooo moe. krijg ook al een buikje.
    maar ben nog steeds heel erg onzeker.
    nog een week wachten dan echo, ben eerlijk gezegt ontzettend bang.

2. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi Betti,

Bedankt. Ja ik ga wel extra onderzoek laten doen. Chromosomenonderzoek kwam iig niets uit.

Hoe is het nu bij jou? Inmiddels je echo al gehad? En bloedverlies nog steeds gestopt? Ik hoop dat alles goed is.

3. betti

betti Lid

7 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    #43 betti, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
    faith: ow daar is dus niets uit gekomen, ben benieuwd naar die andere onderzoeken. hopelijk valt het allemaal wat mee.
    nou hopelijk met het de volgende keer wel voor jullie lukken.

ik heb geen last meer van bloedverlies gehad gelukkig, heb vandaag een echo gehad. een kloppend hartje gezien en een heel erg bewegelijk kindje met alles er op en er aan.
    echt ongelovelijk.
    kan het nog niet geloven.
    ik ben wel ietsjes korter zwanger dan ik dacht. uitgerekende datum zit nu op 5 jan. ik zelf dacht 1 jan.

4. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi Betti,

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad vandaag! Helemaal super! En ook dat het bloedverlies lekker weg is. Ga er lekker van genieten ;)

Deel Deze Pagina