Help, ineens onregelmatig, wanneer nu testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door unexpectedmom, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mijn vriend en ik hebben vorige week zonder voorbehoedsmiddel gevreeen.
    Volgens mijn normale cyclus zou ik deze week woensdag (1 aug) mijn ei hebben. Maar ik heb toch maar even na het vrijen voor de zekerheid een ovu testje gedaan omdat ik toch ineens wat afscheiding had. Ik verwachte het helemaal niet maar ik zag dus ineens een lachend gezichtje (digitaal v CB). Heb voor de zekerheid later nog een gedaan en weer een lachend gezichtje.

Nu heb ik een paar druppels bloed verloren (heel weinig misschien 5 druppeltjes) en nog wat symptomen die erop zouden kunnen wijzen.

Voor de zekerheid wil ik een zwangerschapstest doen maar weet nu niet wanneer mijn NOD dag is. Normaal zou dat pas de 12 augustus zijn maar als je ei een week eerder is, is dan je NOD dag ook eerder? Of denk ik dan verkeerd?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je ei is geweest dan kun je 14 dagen erna testen.

3. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi bedankt voor je reactie!
    Normaal ben ik altijd 11 a 12 dagen later ongesteld. Maar het loopt dus uiteindelijk niet ver uiteen.
    Weet iemand hoe ver van te voren je met Kruidvat kunt testen? of is dat alleen op de NOD en erna?

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik teste met kruidvat 4 dagen voor nod heel licht positief

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gewoon pas op je nod testen hoor.....

6. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het kan uithouden om te wachten! haha. Gelukkig zitten er 2 testen in zo'n doosje (en zijn ze niet heel duur).

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Spannend hoor! .. kv 2v5 wordt regelmatig voor nod al positief ;) maar je zegt zonder voorbehoedsmiddel, doe je dat normaal dus wel? is het dan gepland of niet? :) zou je er blij mee zijn?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja het heeft alleen zo weinig zijn want dan heb je lichte streepjes...die misschien helemaal niks zijn enz.....altijd zo irritant dan hahahaha succes!

9. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal gebruiken we een condoom. We willen wel dolgraag kinderen. Dus het zou zeker gewenst zijn. Alleen zouden wij het pas over 1 a 2 jaar gaan proberen. Maar sowieso erg gewenst hoor. (anders had ik de morning after wel genomen, dat heb ik heel bewust niet gedaan). Ik zie wel wat er gebeurd.

Een vaag streepje geeft inderdaad nog steeds twijfel. Maarja, 2 in een pak... kan ik een testje 4 a 3 dagen van te voren doen en eentje op de NODdag zelf.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah oke....nou spannend hoor misschien ben je nu wel zwanger!
    Ja moet je lekker zelf weten wanneer je test hahahahaha

Deel Deze Pagina