Hoi meiden, Ik heb al eens eerder hier een oproepje gedaan voor namen, maar willen jullie ons nog 1x helpen? Wij willen graag een beetje vernoemen, dus zoeken het volgende: Een jongensnaam die in Mattinus zit, of wat er goed bij past. En een meisjesnaam die je een soort van uit Jacoba Gerda of Jacobine Gerdine kunt halen. Alle soorten namen zijn welkom. (Mn man en ik verschillen namelijk nogal van smaak, en wie weet wat jullie kunnen betekenen)! Bedankt alvast. Groetjes Ninosz
Matt Mats Matthijs Tim Timme Matthias Thijs Ties Timo Mart Mick Mario Stan Nino Sam Samuel Simon Siem Tjarda Nadine Jaccomijn Bodine Dagmar Regina Caro Janne Anne Dianne Joëlle Lianne Nina Nine Fiene Germaine
Jongensnaam Matt (Matthew) Ties Martin Stijn (ver gezocht misschien) Mart Meisjesnaam Jacqueline Benthe Geertje Dina Jacky Joline Florine Lastig hoor, geen wonder dat jullie er moeite mee hebben!
Bedankt meiden! Er zit wel wat bij, maar als jullie nog andere ideeen hebben, HEEL GRAAG! Het mogen ook gerust aparte namen zijn hoor..
Nou, we zijn er uit wat meisjesnaam betreft.. (Als je het wil weten PB me maar).. Voor de jongensnaam willen we graag nog wat ideeen van jullie! We kunnen er zelf niet zo heel veel verzinnen uit Mattinus!