Nu al 150/5

Discussion in 'Flesvoeding' started by Isis26, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn zoon mag volgens het cb schema pas bij 6 weken (dinsdag dus) pas 150/5 flesvoeding maar nou komt hij de afgelopen paar dagen om de 2 uur!! Heb sinds vandaag dus nu al 150/5 gegeven en voilà hij slaapt langer en lijkt weer tevreden. Kan ik dit nu al geven of zouden jullie 4 dagen wachten?

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je hoeft je denk ik niet krampachtig vast te houden aan dat schema, zolang hij maar niet te snel nog meer krijgt.

Maar je weet zeker dat het honger is, want die kleine van ons kreeg rond die periode een uur voor de volgende fles enorme krampjes en zuigbehoefte, die we eerst nog verwarden met honger.
    Maar toen merkten we dat ze zich ook helemaal ging strekken tijdens het huilen, als we haar dan haar speentje gaven en een beetje haar buikje masseerden of gingen fietsen met haar beentjes, werd ze weer rustig en viel ze weer voor een uurtje in slaap, en werd ze daarna wakker voor haar flesje.

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Nee probeer het altijd te rekken maar als meneer honger heeft dan gaat hij echt huilen zoals hij huilt als hij jonger heeft. Speen of pink en met hem lopen heeft dan geen effect meer. Ze mogen volgens mij tot 12 weken niet meer voeding dan 150/5 per keer dus ga ook niet snel over op de volgende stap

Share This Page