Hallo, gisteren heb ik mijn eerste terugplaatsing gehad van een 9-cellig embryo. En nu volgen de spannende wachtweken. Zijn er tips wat ik kan doen zodat het blijft plakken? Bepaalde voeding of beweging? Alles is welkom. Liefs Kiwi
Nee, volgens mij kun je de innesteling niet bevorderen door bepaald eten te eten of bepaalde bewegingen wel of niet te maken. Ik snap wel dat je er alles aan wilt doen om het te laten slagen. Ik dronk geen alcohol, rookte niet, dacht om rauwe etenswaren, enz. Succes!
Ik heb destijds wel extra volkoren, fruit en noten op. Dit als aanvulling. Ik had een artikel gelezen over een onderzoek van het erasmus. Maar, het is ook gewoon geluk hebben. Ik heb het puur voor mijn eigen gevoel gedaan. Ik vond het zo vervelend om niks te kunnen doen. Erasmus MC : Gezonde voeding geeft hogere kans op zwangerschap bij ivf Een beetje dubbel dus.
Ik heb de laatste terugplaatsing niks speciaals gedaan...gewoon geleeft.ik ging wel op tijd slapen dat wel...de laatste terugplaatsing had ik het gewoon losgelaten ,immers als je op een natuurlijke manier zwanger raakt leef je ook gewoon zonder dat je weet dat het gelukt is!!succes....
Je kunt niks speciaals doen om je kansen te verbeteren maar je kunt wel je lichaam zo gezond mogelijk maken zodat je de ideale omstandigheden creeert: Fruit, groenten, gezonde vetten (noten, olijfolie) bewegen (niet extreem), voldoende rust nemen Succes!
het schijnt dat bijv dusseldorf wel vitamines voorschrijft: foliumzuur maar dat zul je al doen, vit D tabletten 2x per dag en 2-3x per dag omega 3 viscapsules. Schijnt innesteling te bevorderen. Ik heb t beide keren gedaan en toeval of niet maar was wel meteen zwanger.