ICSI terugplaatsing, voeding tips

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kiwitjee, Sep 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiwitjee

Kiwitjee Lid

Apr 16, 2014
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo, gisteren heb ik mijn eerste terugplaatsing gehad van een 9-cellig embryo;). En nu volgen de spannende wachtweken. Zijn er tips wat ik kan doen zodat het blijft plakken? Bepaalde voeding of beweging? Alles is welkom.

Liefs Kiwi

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Nee, volgens mij kun je de innesteling niet bevorderen door bepaald eten te eten of bepaalde bewegingen wel of niet te maken. Ik snap wel dat je er alles aan wilt doen om het te laten slagen. Ik dronk geen alcohol, rookte niet, dacht om rauwe etenswaren, enz. Succes!

3. lina lina

lina lina Actief lid

Nov 3, 2012
    164
    0
    0
    Ik heb destijds wel extra volkoren, fruit en noten op. Dit als aanvulling. Ik had een artikel gelezen over een onderzoek van het erasmus. Maar, het is ook gewoon geluk hebben. Ik heb het puur voor mijn eigen gevoel gedaan. Ik vond het zo vervelend om niks te kunnen doen.

Erasmus MC : Gezonde voeding geeft hogere kans op zwangerschap bij ivf
    Een beetje dubbel dus.

4. missouri

missouri Actief lid

Jun 11, 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de laatste terugplaatsing niks speciaals gedaan...gewoon geleeft.ik ging wel op tijd slapen dat wel...de laatste terugplaatsing had ik het gewoon losgelaten ,immers als je op een natuurlijke manier zwanger raakt leef je ook gewoon zonder dat je weet dat het gelukt is!!succes....:)

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hier ook niks bijzonders gedaan. Alleen geen alcohol gedronken (drink zoiezo bijna nooit alcohol)

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je kunt niks speciaals doen om je kansen te verbeteren maar je kunt wel je lichaam zo gezond mogelijk maken zodat je de ideale omstandigheden creeert:

Fruit, groenten, gezonde vetten (noten, olijfolie) bewegen (niet extreem), voldoende rust nemen :)

Succes!

7. moeke1987

moeke1987 Lid

May 18, 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geleefd als een zwangere vrouw. Verder geen rekening mee gehouden.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

het schijnt dat bijv dusseldorf wel vitamines voorschrijft: foliumzuur maar dat zul je al doen, vit D tabletten 2x per dag en 2-3x per dag omega 3 viscapsules. Schijnt innesteling te bevorderen.
    Ik heb t beide keren gedaan en toeval of niet maar was wel meteen zwanger.

Share This Page