Hoi Dames, Ik heb vorige week al een aantal vragen gesteld, maar wil even jullie mening hebben. Mijn 1e cyclus was 25 dagen. Nu duurt mijn 2e cyclus tot op heden 31 dagen (vandaag = dag 31) Ik had mijn eisprong op dag 17 /18 (ovulatietesten waren net op, te weinig gekocht omdat ik verrwachtte m'n ei eerder te hebben) Gister voor het laatst getest en een negatieve zwangerschapstest. Ik heb wel al een week lang veel slijm verlies , wit slijm. Vandaag ook een zeurende buikpijn, en pijn in m'n onderrug. Vorige week ook de hele week vage klachten gehad zoals misselijkheid, scherpe steken in buik, en een aambei (weet niet of dat er wat mee te maken heeft..) Ben ik gewoon te vroeg gaan testen? Vorige cyclus had ik een LF van 12 dagen, dus ik dacht dat heb ik nu ook.. maar dat verandert dus ook.. Heb namelijk een hoop valse hoop hier haha.. Wat denken jullie?
Kan zijn dat je te vroeg hebt getest. Meestal is de luteale fase 14 dagen en de meeste vrouwen kunnen pas daarna een positieve test hebben. Kan ook zijn dat je je eisprong te vroeg hebt berekend.
Nee dat weet ik niet zeker want mn ovu testen waren op, maar aan mn slijm te zien.. ik had op dag 16 en 17 vruchtbaar slijm.. waar je draden van kan trekken haha.. dus ik dacht zelf dat ik mn ei op dag 17 had.. Zeker weten doe ik t dus niet, morgen zit ik op 14 dpo als mn eisprong op dag 18 was.
Oohh echt.. ja er zijn zoveel mogelijkheden, dat je gek word van alle theorien.. Moet maar gewoon afwachten.. Andere dames nog..?