Hallo allemaal! Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen. Ik zal even mijn verhaal doen; Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Daarom ben ik begin september gestopt met het nemen van mijn pil. In november enkele testjes gedaan en ja, ik was zwanger. Deze zwangerschap is jammer genoeg op 6 weken geeindigd in een mk. Mijn eerste bloeding toen was 17 november. de laatste was op 2 december. de dagen/weken daarna tussendoor vaak nog een roze veeg bij het naar toilet gaan. Volgens de gyne zou alles weer proper zijn vanbinnen. Wanneer mijn eisprong zou zijn, weet ik niet juist. Vind het nogal moeilijk om dit te zien aan het cs.... we hebben dus gewoon om de dag geklust. Op 13 december kreeg ik 's avonds acuut 'menstruatiepijn' en plots heel hevig bloedverlies met klonters. Ik dacht dat dit misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn (zou min of meer kunnen kloppen met mijn cyclus van 30-35 dagen). Maar de 2 opeenvolgende avonden kreeg ik dit weer. Acuut buikkrampen en hevig bloedverlies (veel meer als dat ik mijn ongesteldheid zou hebben...) Het rare is dat ik dit enkel 's avonds heb, en overdag totaal geen last heb. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Kan dit nog van de mk zijn? Hoewel de gyne zei dat alles er goed uit zag... kan dit toch innestelingsbloed zijn? OF kan dit mijn ongesteldheid zijn die een beetje raar doet? Hopelijk kan iemand mij helpen! Ik kijk uit naar jullie reacties Groetjes
Wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Na een miskraam mag je tot 3 weken na het verliezen van het vruchtje bloedverlies hebben, aldus mijn verloskundige. Mocht het daarna weer bloeden kan het menstruatie zijn of miscchien is er wat achter gebleven in de baarmoeder. Bij twijfel kan je altijd de verloskundige bellen.
Heel veel sterkte met het verdriet van de miskraam. Ik vind het zelf nogal vreemd icm de heftige buikkrampen. Ik heb zelf na mijn mk ook bloedverlies gehad en dan met name nade gemeenschap en dit is vanzelf overgegaan en dat je af en toe wat bloes verliest na een mk is opzich normaal maar icm met de buikkrampen vind ik het raar en zou toch even een gynaecoloog bezoeken voor alle zekerheid. Sterkte!
Hallo meiden! Bedankt voor jullie reacties. Vandaag toch maar langs gynecoloog geweest. Het zou een combinatie zijn van resten van mijn mk met mijn ongesteldheid. Mijn baarmoeder zou moeite doen om dit eruit te krijgen. Heb advies gekregen toch maar curettage te doen. Dus maandag naar ziekenhuis daarvoor. Dan kunnen we eindelijk weer opnieuw proberen zwanger worden. Hopelijk gaan komende dagen snel voorbij! Groetjes
Wat vervelend. Bloedverlies kan idd een tijdje aanhouden, maar die krampen niet. Sterkte de komende dagen!