twijfels over zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deli13, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 deli13, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    Hallo iedereen,

Ik zit met enorme twijfels..
    Ik ben sinds november gestopt met de pil en kort erna ben ik ongesteld geworden... dit was op de 21ste november..
    Ik heb het laatste half jaar mijn pil steeds doorgenomen met als gevolg dat ik mijn cyclus niet ken nu zijn we wel flink aan het klussen geweest in de week dat ik een vermoeden had dat de sprong zou zijn dit was rond 6 december ... nu 2 weken later zit ik te wachten om ongesteld te worden ... gisteren zou dag 28 zijn maar nog steeds niks.. heb helemaal geen last van kwaaltjes alleen way gerommel in mijn buik en extreem moe.. wat denken jullie?

Groetjes

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ik denk dat je een test moet kopen.

3. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het nu al te vroeg zijn voor de test of best nog even wachten?

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    als je 6 dec je ei had zou je nu 13 dpo zijn en waarschijnlijk morgen ongesteld worden of niet. maar ja kán vandaag al testen

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    je kunt inderdaad even een testje wagen, overigens heb je een ontrekkingsbloeding naar je pil stop, dit is geen "gewone" menstruatie. Mocht de test negatief zijn zou ik even max. twee weken afwachten, dan nog een testje wagen.. Meer kun je helaas niet doen.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vergeet niet dat het trouwens ook kan zijn dat je heeel laat een ei krijgt. hier pas op dag 25 bijv.

7. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Ik heb precies hetzelfde.. Ik had 17 november mijn onttrekkingsbloeding en zou woensdag ongesteld moeten worden als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Nu had die zondag een klein beetje bloed bij het afvegen. En vandaag en gister ook een beetje. Maar echt minimaal. Ik heb dinsdag een zwangerschapstest gedaan deze was negatief. Maar de menstruatie komt ook niet echt door. Geen idee wat te doen nu. Maar ga afwachten en dinsdagochtend een test doen als ik nog niet echt ongie ben.
    Want dit is zo minimaal en waterig..

8. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is zo vervelend e ☺ wist nieteens van het ontrekkingsbloed... dus is mijn hoop al een beetje weg. Hier is het nu ook gewoon afwachten pff ☺

Deel Deze Pagina