Whieee spannend!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sun01, Dec 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Vandaag slik ik de allllerlaatste pil van de strip. Daarna gaan we er voor! :D:D

Ik ben gewoon helemaal hyper haha. Belachelijk. Ik slaap al nachten slecht omdat ik weet dat 'dit moment' er aan komt. Ik vind het bijna magisch ofzo..
    Ik word soms wel heel moe van me zelf, ben de hele dag aan het fantaseren en praktiseren over een baby. Ik wil het nu wel een beetje los kunnen laten en er relax in stappen! :p Er staat ons immers nog zoveel te wachten.

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Succes :)

3. Succes!!
    Hier nu 4 1/2 week gestopt en net zo hyper.... en nu nog hormonaal ook :)

4. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Spannend Suzanne! Ik ben ook wel benieuwd wat mijn lichaam doet als ik met de pil stop.

Succes!

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Ik zou wel graag wat tips krijgen van de ervaren rotten hier ;)

Het is allemaal nieuw voor me. Eigenlijk zou er een handleiding moeten zijn ofzo.... Waar moet ik rekening mee houden? Ik heb al foliumzuur gekocht. Moet ik dat nu alvast gaan slikken? Ik weet natuurlijk niet wanneer ik ooit zwanger mag worden, misschien duurt het wel een paar jaar, moet ik tot die tijd foliumzuur slikken?

En moet ik ook nu al opletten met voeding (kaas, rauw vlees/vis) of is dat pas echt als je zwanger bent?

Graag krijg ik tips hierbij!

6. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

Mar 6, 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend, geniet ervan, en veeel succes

Liefs,

7. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Foliumzuur zou ik inderdaad vast mee beginnen, meestal een maand voor je begint zeg maar.
    Ik had van davitamon mama compleet, zit meteen visolie ed in.

Voeding/drinken hoeft nu nog niet, de eerste weken is het vruchtje nog niet verbonden en krijgt niks binnen van wat jij binnen krijgt.
    Ontpillen, kan zo klaar zijn, maar kan ook wel een aantal maanden duren.
    Die klachten lijken soms op zwangerschapskwaaltjes.
    Mocht je een tester worden, zou ik die 2 v5 van de kruidvat/trekpleister halen scheelt een boel geld ipv die van cb bijvoorbeeld.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

8. Ja ik dacht twee weken geleden al dat ik zwanger was want ik had allerlei vage klachten ineens. Opgezwollen borsten en tepels, echt gewoon een maat groter! En hoofdpijn, gerommel in mn buik etc. Maar dat bleek dus ontpillen te zijn, nooit van gehoord :) Ik voelde me ook onztettend mutserig dat ik zoiets dacht...
    En ik ben ook aan het foliumzuur inderdaad :)

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Inderdaad vast beginnen met foliumzuur, kan geen kwaad, is niet duur en het duurt even voor de niveaus opgebouwd zijn.

Herken het verder wel, vond het ook heel spannend om te stoppen met de pil en heb ook echt wel last gehad van ontpillen de 1e maand. Maar goed alles wat daarna komt is nog veeeel spannender :)

Veel succes! Hopelijk ben je snel zwanger!

10. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Thanks voor jullie leuke reacties!

11. Lief87

Lief87 Actief lid

Nov 19, 2014
    317
    119
    43
    Female
    Haha Naomi ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben dan wel iets eerder gestopt met de pil maar we gaan het vanaf volgende week (kerst) pas echt proberen. Ik heb het ontpillen denk ik al wel gehad.
    Voelde me inderdaad door het ontpillen niet heel geweldig, hoofdpijn, puistjes die op kwamen zetten, haar uitval, buikpijn, zere rug. Pffff maar nu gaat het prima haha! Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat en kan niet wachten haha!

Veel succes!

12. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Een handleiding zou wel relaxt zijn ja.. Maar jammer genoeg gaat dat niet. Bij iedere vrouw loopt het anders! Ik had zelf vrij weinig last van het ontpillen, en m'n cyclus was direct op de rit. Ik was zelfs na 2 maanden al zwanger, jammer genoeg werd dat een miskraam.

Het zijn spannende tijden, en ik herken het gevoel van er constant mee bezig zijn! Dat is leuk, en verkeerd tegelijk.
    Probeer je de eerste maand niet te focussen op kwaaltjes, meestal hoort dat bij het ontpillen, al kan je natuurlijk ook gewoon direct zwanger zijn.
    Veel plezier en succes de komende tijd!

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Ik voel (nu) ook nog helemaal niet de drang om direct zwanger te worden, gelukkig! Ik vind het ook prima als dat een maand of 5-6 duurt. Ik weet niet, dan heb ik een beetje het gevoel eraan te kunnen wennen ofzo
    Maar misschien piep ik volgende maand al anders ;) ik hoop gewoon dat het überhaupt aan ons gegund is!

Ik ben wel benieuwd hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen, ik zit er al ruim 10 a 12 jaar aan dus ik vraag me af of het iets met me doet.

Share This Page