Kan iemand me helpen met mijn aparte kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Aloha, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hallo allemaal..

ik zit me kaartje even te bekijken en heb even andere meningen nodig.
    Mijn ei kan op 3 dagen geweest zijn als ik het bekijk. op dag 14 dag 16 (zoals ff nu zegt) en op dag 19.

ik heb meerdere tempstijgingen gehad. en nu bekijk ik me kaartje en zie ik dat ik er nog 1 heb gehad.. ik zie trapjes...

wat denken jullie?!

link staat in me handtekening.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik denk dag 16 of 19. Maar dag 16 zou ook goed kunnen. Volgends mij wil die dip op dag 19 niet veel zeggen, heb het vaker gezien...

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja lastig he..
    dag 19 zal kunnen omdat dan de temp iets gezakt is en daarna gestegen.. mja het is maar o.1 graad hoger dan de stijging van dag 15..

dag 14 vind ik niet waarschijnlijk omdat die daarna nog weer zo gezakt is en daarna pas hoog bleef..

vind het wel lastig om nu te bepalen wat me ei was. als ik cervix open weghaal bij dag 14 dan verplaatst FF me ei naar dag 19. maar toen had ik wel al creamy afscheiding..

beetje dubbel allemaal dus..

verstandig zou zijn om dag 19 aan te houden en me nod op as vrijdag ipv morgen te zetten. maar dan worden wel spannende dagen dan vanaf morgen tot vrijdag haha

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja indd erg lastig! Ik heb er deze maand ook een zooitje van. Op dag 13 posi ovulatietest maar temp is par 7 dagen geleden gestegen. FF zet nog steeds geen kruis maar volgens mij heb ik mn ei op dag 27/28 gehad.. Heb eigenlijk ook maar gericht geklust tot dat 15, daarna zaten ervaak 2 dagen tussen :(.. Qua klusen dus weinig hoop als mn ei zo laat is geweest maar qua gevoel natuurlijk heel veel hoop. Heb al bijna een week wat symptomen, af en toe wat misselijk, duizelig, opgezette buik en sinds 5 dagen moet ik kokholzen tijdens het tandenpoetsen en dit had ik eigenlijk nooit (alleen tijdens mijn vorige zwangerschap).. Heb afgelopen vrijdag nog een test gedaan omdat dat mijn NOD was maar helaas nega :(.

Ik denk toch dat je ei niet op dag 14 is geweest maar indd op dag 16 of 19. Hij is na dag 16 ook niet meer gezakt.. Ja op dag 19 een klein beetje maar dat hoeft niet veel te betekenen denk ik.. Erg spannend allemaal!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja heb jouwn kaartje ook even bekeken.. is behoorlijk rommelig inderdaad.. ik zou ook zeggen dag 28/29.. spannend hoor.... en om de 2 dagen klussen vinden sommige mensen de ideale verhouding kwa kwaliteit voor het zaad enz.. dus geef je hoop niet op!!!

Nog meer mensen met een mening over mijn kaartje?!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    heb positief getest vandaag.. dus of op 13 dpo of op 10 dpo. aan de test te zien gok ik eerder 10 dpo dan 13. aangezien ik vaak vroeg al zo test als vandaag ( al is vandaag duidelijker dan menig vorig test die ik had voor nod )

ik ga dus uit van ei op dag 19.

naja maakt niet uit nu we zullen het bij de gyn horen als we zover komen dan dit keer he

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik wilde net zeggen dat ik dacht dag 16, maar je hebt al een posi test zelfs! Gefeliciteerd!!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx surf! maar de test vanmorgen was weer minder duidelijk dus nog even afwachten..

kan door urine komen natuurlijk maar in mijn ervaring vind ik dat moeilijk te geloven.. maar goed het kan.. en ben nog niet ongi en voel geen naderende ongi.. voel eigenlijk niets anders dan af en toe een kort fel steekje in me lies en gevoelige borsten.

afwachten maar weer..

temp was vanmorgen iets gezakt maar heb ook veel vroeger getempt dan normaal ( was extreem vroeg wakker wat ik overigens altijd ben als ik zwanger ben) dus wellicht komt dat daardoor? dik 2 uur eerder dan normaal getempt... zal zo eens tempen om te zien hoe die nu is.. i know niet betrouwbaar maar meestal heb ik na ei overdag ook een hogere temp dan voor ei.

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    heb even snel getempt. hij is nu 37,7! ik had afgelopen dagen savonds steeds 37.3 tot 37.5...

ik zit niet in de zon en zit al 2 uur stil achter de pc.

naja we zien het wel!

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

aloha ik duim voor jou !! jammer dat ie minder posi is dan gisteren heb het gelezen in het ander topic steek het maar op lichtere urine dat is goed hihi :)

11. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Gefeliciteerd Aloha,
    Ik hoop op een plakker!

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    even ter info ben woensdag middag begonnen met vloeien. ook wat stolsols dus toch een vmk. echter is vandaag me temp weer gestegen en deed ik voor de vorm een test die dus weer een licht streepje geeft na gister negatief te zijn geweest. snap er even niets meer van dus word vervolgd.

o heb geen krampen en bloeden is bijna over alleen bij plassen komt er nog wat mee.

Deel Deze Pagina