Hoi meiden! Woensdag positief getest, heel vreemd de hele dag met de test in mijn handen rondgelopen. Vanacht echter een vreemde droom gehad dat er bloed in mijn verband zat, nu voelen mijn borsten wat minder gespannen aan en heb ik de hele tijd koud, terwijl ik me van mijn vorige zwangerschappen kan herinneren dat ik het altijd lekker warm had. Iemand ervaring met het koud hebben en het nadien krijgen van een miskraam. Sorry hoor, heb het niet meer. Voel me kut, 2 jaar terug een ma gehad en niets van gemerkt en ook al heb ik 2 mooie jongens rondlopen dat gevoel bij die echo zal ik nooit meer vergeten....
Hoi Bij mij wisselt het af. Soms koud en soms warm. Heb ook geen echte gespannen borsten, en ben echt zwanger... Ben alleen erg moe en soms wat misselijk.
Herkenbaar! Ik heb weken lang bibberend op de bank gezeten. Extra trui, dikke sokken, dekentje, pantoffels. En soms zelfs een muts op. En nog had ik het ijskoud. Pas de laatste anderhalf/twee maanden heb ik er geen last meer van
Fijn om te horen! Moet me gewoon minder druk maken en vertrouwen op mijn lichaam maar ja is niet altijd makkelijk.
Kan t me voorstellen lekker onder de warme douche of in een warm bad en vooral lekker veel slapen. Gaat wel weer over.
Ook hier: de eerste twee drie maanden had ik het kippevel op m`n armen staan (terwijl het midden in de zomer was). Ben nu ruim 30 wk zwanger, dus koukleumen is geen graadmeter dat het misgaat, hoor. Maar ik snap wel dat je je zorgen maakt, de eerste tijd is zo onwerkelijk, vooral als je nog niet al te veel kwaaltjes hebt.
eerste weken had ik het ook steeds erg koud. Alles gaat tot nu toe (ben nu ruim 9 weken) gelukkig nog steeds goed, dus gewoon van het goede uitgaan. Geniet van je zwangerschap!
Herkenbaar! Ik had in de eerste weken toen we wisten dat ik zwanger was, had ik het ijskoud. Ik had het af en toe niet meer. Ik was net een ijsje af en toe. Dikke truien, dubbele sokken en met een deken op de bank. Ik had het ijskoud.
Ik heb het ook echt ijskoud!! Bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Dus ben wel blij om te lezen dat meerdere het ook hebben P.s. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
In de eerste weken van mijn zwangerschap (tot 15 ongeveer) heb ik het ook steeds ijssssskoud gehad! Iedereen zat te zweten en ik zat met een dikke fleecetrui te bibberen. Nu is dat over.
Ook ik was tot op het bot toe koud. En echt ijskoud! Ik zat met een electrisch dekentje van de Aldi op de bank, 2 dekens erover en een hete kruik...en nog had ik het koud! Idd later in de zwangerschap had ik het steeds heerlijk warm. Geen zorgen hoor!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het altijd lekker warm. Bij de tweede niet. Mijn bakerpraatje: heeft mama het warm? dan is het een jongetje. Heeft mama het koud, dan is het een meisje. Klopt vast geen hout van, maar bij mij toevallig wel. Bij jou (TS) misschien ook wel.
Ik lig met een trui, een vest, een lekkere warme joggingsbroek en dikke sokken onder een fleecedeken op de bank, met de hond gelukkig als kacheltje tegen mn benen aan!
We zullen het zien over een maand of negen. Had het bij mijn vorige zwangerschappen namelijk niet koud en dat waren 2 jongentjes. Nu is mijn zoon er overtuigd van dat hij een zusje krijgt en heb ik het dus kouder. Dus ....