We doen nu een fles champagne, wat lekkere chocola en geld in verrassingseieren en dat in een leuke mand. Nu maar hopen dat we het geld in de eieren krijgen
Hmm..ik wil nog wel even dit topic open houden..heb binnenkort ook een goeie vriendin die gaat trouwen.. Ik vraag me dus ook af hoeveel geld gebruikelijk is om te geven. Ben aan bezine al 2 x 60 euro kwijt, plus natuurlijk nieuwe kleren/kapper+ 120 euro voor t vrijgezellenfeest..pff en dat terwijl we zelf al jaren niet op vakantie gaan omdat we er t geld niet voor hebben..Ik heb het zéker wel voor d'r over..maar toch. Is 50 euro te weinig? en nog graag wat superleuke ideeen..ik heb er hier al heel leuke gezien, maar wil toch nog wel meer zien
Ik snap het niet. Als mensen om geld vragen en het expliciet op het kaartje zetten, dan geef je toch geld. Misschien willen ze wel een grote aankoop doen. toen wij trouwden hebben wij ook geld gevraagd en van dat geld hebben wij een eetkamertafel met stoelen en een lamp gekocht. Dus ik weet altijd wat ik voor mijn huwelijk van iedereen heb gehad. Mijn zusje en haar man hebben ook geld gevraagd en zij hebben er een fraaie tuinset van gekocht. Wat je geeft vind ik persoonlijk. 50 euro lijkt me toch goed, sommigen geven minder, sommigen geven meer.
bedankt voor deze tip! 2 weken terug ging mijn broer trouwen en heb ik dit als cadeau gegeven! had alleen onderin niet uitgeholt, maar kleine sneetje ingemaakt, en daar het briefgeld tusssengestoken. ze vonden het een superleuk cadeau!
hebben ze een tuin? wat dacht je van van een boompje, een die elk jaar mooie bloemen krijgt. je hebt heel veel soorten bomen die niet achterlijk groot worden maar wel heel oud kunnen worden. als hij dan bloeit, denken ze elk jaar aan jou dit is bijvoorbeeld een witte regen:
ja 50 euro hebben jullie het over, maar is dat dan pp of met zijn 2en 50 euro? toch wel verschil of je alleen of met een partner gaat, geef je dan alsnog hetzelfde?
op de bruiloft van mijn broer hebben we 50 euro gegeven. als stel, dus niet pp! vonden wij echt meer als genoeg!