12 weken sprongetje.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tukker, Nov 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Renske is vandaag 12 weken, en ze heeft vandaag overdag weinig geslapen. vanmorgen maar 30 min en vanmiddag ook zoiets. Nu weet ik dat een baby een slaap cyclus van 45 min heeft en dat ze daarna wel weer in slaap vallen, maar dat is bij haar niet het geval. Net ook na de voeding van 14:45 was ze wel moe en om 15:20 in bedje gelegd. Ze heeft een half uurtje zeurend gehuild tot dat ze in slaap viel. En nu ligt ze alweer wakker in haar bedje:(. Ook is haar ritme een beetje van slag (2 dagen laat in de middag willen slapen) en dan in de nacht ong 2 x wakker liggen spoken ze heeft dan geen honger en huilt niet (ik ga er ook niet heen). en ik hou toch echt het ritme en ritueeltjes fles, box, bedje zodat ze weet wat er gaat gebeuren en met wakker maken en naar bed brengen, en wanneer de dag begint en de avond. Verder huilt ze weinig en eet ze wel goed.
    Zou ze op die manier last hebben van haar sprongetje:)?

wie o wie herkend dit?:)

2. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    ja, kan heel goed hoor. hier ook moeilijk slapen tijdens sprongetjes. ik laat haar dan bij mij in slaap vallen. anders wordt ze echt niet rustig (ja, okeee.... misschien na een half uur huilen maar dat kan mijn moederhart niet aan ;))

Inderdaad vorige week ook kortere slaapjes en nu weer wat langer, paar uur.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier bijna 11 weken en heb ik het idee dat ze juist meer slaap nodig heeft... ? Maar ook wel veel korte (maar dat deed ze al) en onderbroken slaapjes. Snap er niks van...
    Het lijkt wel of ze weer iets nieuws leert en dat dit zo veel indrukken met zich mee brengt dat ze meer slaap nodig heeft.
    want verder wel alle sprongetjes tekenen: slecht drinken en niet in de box willen: alleen bij mamma is het leuk/fijn.
    Zou die van mij meer slaap nodig hebben tijdens een sprong? ;)

Share This Page