Wij willen graag een Wii kopen, maar dat zal lastig worden. Heeft iemand enig idee waar ik er 1 kan reserveren? Op internet vind ik alleen pagina's waar ik eerst moet betalen, maar dat wil ik niet. Wil pas betalen als ik weet dat ik het ding in een paar dagen ga krijgen. Kan je ook in een winkel reserveren?
Gister zag ik bij de intertoys dat je hem kunt reserveren! Denk dat dat bij de andere speelgoedwinkels ook kan! Verder kun je via internet bij wehkamp, otto en neckerman ook je wii bestellen en pas na aflevering betalen! Dan heb je ook nog eens de minste levertijd, want die is giganitsch op het moment!
ik zou rondbellen even naar dixons, naar free record shop de speelgoedwinkels. (dit is sneller dan naar alle winkels toegaan hiihihi). Wij hadden destijds mazzel dat ze er bij de freerecod shop nog 1 hadden, de andere winkels gaven aan dat ze allemaal pas over enkele weken weer binnen zouden komen. (Maar is alweer tijdje geleden hoor)
oh enkele weken is geen probleem hoor! Het is voor mijn man zijn verjaardag en das pas 4 augustus, ietsje eerder mag ie er wel zijn
Op schiphol hadden ze er nog 31 over, met een oplader en een spel weekend miljonairs erbij..! Me vriendje belde me net op om te vragen of ik nog iemand wist
ik weet nietw aar je woont maar ik kan hem hier waarschijnlijk zo voor je halen... wij hebben er vorige week of die week ervoor 1 gekocht....
Schijnt dat in Heerenveen (of Leewarden )een nieuwe intertoys is geopend, en daar nog veel op voorraad is.
Hier hadden ze laatst nog op voorraad bij de Bart Smit ... Wij hebben er ook eentje en damn wat is dat verslavend... We hebben Mario Galaxy, My Sims, Sports ( kregen we incl. bij de Wii ) en nu hebben we de Wii Fit gereserveerd hoef ik niet meer naar de sportschool scheelt weer wat euro's hahahah
hej, toevallig was ik vorige week in assen en hadden ze er bij de bart smit nog 2 de vorige dag hadden ze er 10 binnen gekregen en ook wij wouen er al heel lang 1 hebben! dus had ik geluk en er is gisteren een bekende van ons in zwolle geweest bij de mediamarkt en daa hadden ze ook nog dus ik weet niet waar je woont maar het word wel heel moeilijk om ze te krijgen
heb inmiddels gereserveerd bij Bart Smit. Ze verwachtten niet al te lange wachttijd, heb nog wel geduld