owwwwwwwww neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mijn ipad doet zo gek! Ik dacht dat we een levende relatie hadden.. maar hij laat mij raar zitten.. Opeens laadt hij niet meer.. Ligt niet aan het snoertje, want als hij uitvalt laadt hij op tot 2% dan gaat hij automatisch aan en dan start de ellende.. hij laadt niet verder.. Ik snap er niks van en via google kan ik ook niks vinden. Iemand hier een idee? (gaat om een anderhalf jaar oude ipad 3)
*schaam modus aan* het is toch het kabeltje.. had ergens nog een andere liggen en nu laadt hij op *schaam modus uit*
wuhahahahaha dank je voor die grote glimlach op mijn gezicht. Ben blij dat jullie relatie dit dipje overleefd hebben!
Hehe, hier lag het ook aan het kabeltje. Heb nu een oplaadkabel van 1 of ander chinees merk, laadt 10 x sneller op. Die van Apple was er na 1 jaar ook klaar mee.
Geweldig! Ik stik van de oplaadkabels, die echte was zo kapot, heb dr toen een paar gehaald bij de Poundshop, in het kader van ik kan er maar beter een paar halen want lang zullen ze het niet doen voor £1, maar de eerste doet het nog steeds.
moet je zo als mijn man doen dacht dat zijn omvormer stuk was geraakt en de comp. batterij daarom niet wilde opladen. hij dacht slim te zijn door in het restaurant de comp. op te laden maar na de stekker te hebben ingeplugd was heel het restaurant donker
Paniek komt ook doordat het de iPad van het werk is.. Zag mezelf al binnenkomen na de vakantie.. " gelukkig 2014" Zoen.. Zoen.. " ow jah.. Die iPad he.. Die is stuk"
Dacht al meteen dat t de kabel was...wat zijn die dingen horror. Heb er al zeker 3 versleten en ze zijn nog duur ook..
Nou als ik moest kiezen tussen schaamrood op de kaken ivm defect kabeltje of gewoon een kapotte iPad..dan wist ik het wel Dan maar schaamrood!
Hmm ik heb een steviger (Nouja stugger) kabeltje voor 10 bij de xenos gehaald. Die dingen scheuren bij mij altijd open na een tijdje... Dit voelt beter. Maar... Heb hem nu een week dus over de kwaliteit valt weinig te zeggen. Hij is wel korter maar is voor de oplader bij m'n nachtkastje dus vind het wel goed zo.