Hoi Welke tandpasta gebruiken jullie en waarom? en poetsen jullie electrisch of met de hand Zelf gebruik ik Sensodyne omdat ik een paar jaar terug te horen heb gekregen dat ik last heb van gevoelige tanden.. maar er is nog zoveel keus.. en zoveel verschil.. Ik poets met de hand omdat ik te lui ben mijn electrische borstel op te laden en het kriebelt aan mn neus vandaar de vraag ben benieuwd naar jullie reacties
Elmex en elektrisch met Oral-B Elektrisch omdat ik sinds ik daarmee begonnen ben (op mijn 12e ofzo) nooit meer 1 gaatje heb gehad, dus het nut is wel bewezen voor mij. Elmex omdat ik daar mee opgegroeid ben en het een kwalitatief goede tandpasta is. Wel een van de duurdere, maar je doet gelukkig bijna eeuwig met zo'n tubetje.
sensodyne omdat mijn man van de rest rare sliertjes in zijn mond krijgt hahahha gekkie he.. en we poetsen electrisch
sensodyne, maar ik vind elmex de oranje toch veel beter.. inderdaad, het is een goede tandpasta, en niet zo duur in vergelijk met sensodyne..
Met Zendium classic omdat ik veel last heb van aften en poets met de hand, al heb ik wel een elektrische in de kast.
Hier ook! Maar wel meestal die van Oral B. Die vind ik fijn... en vaak in de aanbieding Soms koop ik ook weleens whiting tandpasta van het merk Rembrand...
Ik gebruik paradontax white, ik vond dit in het begin echt zo'n gore tandpasta maar nu zou ik niet anders willen. Ik poets met gwn met de hand en moet nu wel wat rustiger poetsen van de tandarts want bijna heel mn tandbeen ligt bloot
ja ik ook Aanbevolen door 3 verschillende tandartsen en een mondhygiëniste. Zal het wel goed zijn denk ik
Sensodyne Rapid, omdat ik gevoelige tanden heb en de ene keer met de hand en de andere keer elektrisch ... net waar ik zin in heb. Owja en elektrisch kriebelt ook aan mijn neus
Op dit moment hebben we Elmex omdat dat een poosje geleden 2 halen 1 betalen was bij Etos. Maar normaal hebben we altijd Sensodyne. Dit omdat we allebei gevoelig tandvlees hebben en gevoelige tanden. Ik vind het een goede tandpasta en het werkt ook echt goed tegen die gevoelige tanden en tandvlees. Ik poets met allebei. Net waar ik zin in heb op dat moment.
Oral B. Omdat die me wel aanstond in de winkel. Gebruik altijd wel tandpasta waar iets van whitener in zit. Mijn dochter heeft Elmex of Colgate. Omdat ik niet zo voor die fruitsmaakjes ben. En poets soms elektrisch, soms met de hand.(als ik 'm weer vergeten ben op te laden )