...... een net binnengekomen besteld kledingstuk. Bleeeegggghhhh! Niet fijn. Voelt gelijk een beetje tweedehands aan. Wanneer het past, gelijk in de machine. Is t weer opgelost. Geen enorm probleem, maar het staat me wel tegen. Jullie ook weleens van zulke dingen?
Ik had eens wat bij H&M besteld en er zat een bloedvlek op. Heb hem niet eens aangepast en zo weer retour gedaan, MET een boos briefje erbij
Ik zou het terugsturen.... Ik heb wel eens in een winkel make-up aan een kraagje gezien. Ook zo erg. Hoef ik het meteen niet meer.
haha ik denk nou komt het .... 'op het overhemd van mijn man' Dan valt dit nog wel mee toch, hopelijk past het en ruik je er na de wasbeurt niks meer van.
Haha, weet ik. Had ik even zin. Even wat vrolijks! @LMSB shirtje was niet duur (flinke korting) en het past, dus de machine draait al. @xElles Een bloedvlek is echt ranzig.
Ja ik dacht serieus al oh nee toch! Haha, gelukkig valt het dan nog mee. Al is het natuurlijk best vervelend als je kleding online koopt, en het ruikt naar parfum van een vrouw (of meisje)
Ik had het laatst ook, rook niet naar nieuw zeg maar. Maar ach in de wasmachine gedaan en klaar Helaas ging het gelijk stuk in de was, was best kwetsbaar
Ik heb dat ook wel eens, ik vraag me dan meestal af of mensen het een dag dragen en dan terugsturen. Anders moet je toch wel heeeeel veel parfum op hebben, wil het kledingstuk zo sterk ernaar gaan ruiken,,,,
@MamavanLieverd Dat denk ik ook weleens. Ik weet dat dat in winkels weleens gebeurde, omdat je kleding wat in de winkel verkocht werd aan moest hebben als verkoopster. Ik heb ook eens laarzen online besteld en die waren overduidelijk gedragen.