Wel niet wel niet wel niet... toch maar wel openen, ik ben vast niet de enige. Gisteren heb ik ivm een fistel een proctologisch onderzoek gehad. Tijdens dit onderzoek zijn er ook aambeien geconstateerd en die zijn direct afgebonden. Dit was niet echt een fijn gevoel, maar ok. Ik was niet echt voorbereid, dus het was ook zo gebeurd. Daarna heb ik best wel veel napijn gehad. Paracetemolletje erin en een huilbui hielpen wel. Alleen waar ik nu dus sinds gisteren wel wat "last" van heb, is dat ik vaker naar de wc moet. Vrij vertaald; ik moet wat vaker poepen. De eerste keer was mijn ontlasting normaal, maar daarna was het allemaal wat dunner. Ik vind het een genant praatje, maar toch hoop ik hier wat ervaringen te lezen. Ik voel me verder wel prima hoor, het is nog iets gevoelig van binnen. Maar toch; ik loop al maanden met die fistel rond en hij wordt nu dus operatief verwijderd, maar dat aambeien verhaal kwam even koud op mijn dak. Goed dat er iets aan gedaan is. Maar op internet vind ik niets over het gegeven dat je wellicht vaker naar de wc moet. Heb verder ook geen buikpijn ofzo. Maak me ook niet direct zorgen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen. PB mag ook
Misschien dat door dat onderzoek of afbinden je darmen gewoon wat geprikkelder zijn? Of heb je misschien een verdoving of zo gehad waardoor dit komt?