Hallo! Alweer een tijd geleden dat ik iets geplaatst heb. Inmiddels mama van een gezonde dochter van 1,5. Nu zijn we bezig om voor nummer 2 te gaan! Al een aantal maanden bezig, maar geen succes. Deze maand ben ik met ovulatietesten begonnen en op de dag dat deze positief was seks gehad. Dagen ervoor ook en erna ook. (Met deze testen ben ik uiteindelijk ook zwanger geworden van nummer 1). Maandag of dinsdag moet ik ongesteld worden. Ik zat vannochtend een beetje in spanning, en geen kans om een zwangerschapstest te halen... Ik had nog een ovutest liggen en heb deze gebruikt... Hier kwam best wel een donkere streep op te staan, maar niet net zo knal als de controle streep.. Mijn vraag is dus vooral, kan dit wijzen op een zwangerschap? Ik ben sowieso van plan nog een zwangerschapstest te halen, maar ben even benieuwd... Ik hoor graag jullie meningen en advies! Groet, Pien
Hai meis, Ik ben zwanger en heb even een ovu test gedaan voor jou, ik ben 4+4 vandaag en zo ziet het er bij mij uit. Erg positief dus. hoop ook voor jou een positieve zwangerschapstest!!!!
Oei dit geeft mij wel hoop! Vind je die van mij redelijk positief? Ik twijfel namelijk. Mijn eisprong is zeker geweest en ik had daarna weer hele lichte testen. Ik had 4 maart een positieve test wat betreft de ovu. Ik vind het zo gek! Ga vanmiddag proberen een zw.test te halen als mijn meisje dat toelaat. Ze is ziekjes.. dankjewel dat je even hebt gekeken!!
Ha Pien, Ja ik vind die van jou positief en fel. Mijn gevoel zegt dat dit kan duiden op een zwangerschap. Ik heb weleens geprobeerd toen ik niet zwanger was rond deze tijd en toen verscheen er een heel vaag lijntje. Nu is de lijn even fel als de controlestreep. Koop de kV 2x5 , die is echt heel goed! Er is vast ergens een Kruidvat open. Beterschap aan je meisje!
Een positieve ovulatie test kan wijzen op een zwangerschap maar jouw test kan nog net een tikkeltje donkerder. Ik had bij mijn vorige zwangerschap heel veel ovulatietesten over en die gingen pas knallen toen ik over de 5 weken was. Ik zou gewoon een zwangerschapstest doen. Succes
Ik vind de ovu test niet heel overtuigend. Het kan heel goed dat je NIET zwanger bent. Ik wil je de teleurstelling besparen.. Lh in je urine schommelt gedurende je cyclus, en zelfs vlak voor je menstruatie of zelfs tijdens kan dit gehalte ineens wat hoger zijn.. Ik hoop voor je dat de zwangerschapstest positief aangeeft, maar hou er rekening mee dat het ook niet zo kan zijn.
Ja, hij is indd niet zo fel als de controle streep, maar wel zeker veel donkerder als de lichte testen na mijn ei. Vanmiddag ga ik hopelijk een testje halen. Bij mijn eerste zwangerschap gaf de kv ook al heel snel een streepje! Toen was ik 4 dagen voor nod. Nu 1 of 2. Bedankt dames!
Je kan met een posi ovutest nooit zeker weten dat je eisprong geweest is (ook niet wanneer de strepen weer lichter worden de dag na de knaller). Een posi ovu is helaas geen garantie dat het eitje ook daadwerkelijk springt.
Het kan maar het hoeft niet,. Ik had een positieve ovulatietest toen ik zwanger bleek te zijn maar die test was nog donkerder dan de ovulatietesten rond de eisprong. Ik hoop het voor je. Morgen een zwangerschapstest doen