29 april laatste sex. Stel dat je eisprong 5 dagen daarna was, dan was dat op 4 mei. Vandaag zit je dan (pas) op 9 dagen na je eisprong en ws dus nog niet op je nod. Het kan dus zeker wel. Ik zou even een predictor early doen. Je hebt helaas getest met 2 testen die bekend staan om valse streepjes helaas. Ik duim dat ze bij jou wel positief betekenen.
Mijn ervaring is dat er geen verschil is tussen de early en normale action testen. Ze geven gewoon dezelfde streepjes. Deze action test lijkt mij positief. En ja hij is licht. Maar ik testte bij mijn vorige zwangerschap ook erg licht op / na nod. En deze zwangerschap juist weer enorme knallers al voor nod. Geen pijl op te trekken dus Ik zou een voorraadje normale action testen halen en even een weekje de oploop testen. Als ze mooi oplopen weet je genoeg En je ei kan idd best wel paar dagen later geweest zijn. Van de seks op 29 april zou je zelfs op bijvoorbeeld 3 mei nog bevrucht kunnen zijn .
Nou nog maar even 2 testjes tegenaan gegooit! Met de urine van de dag.. Resultaten lieg niet.. ben gewoon zwanger!! Loop te janken van ongeloof en geluk. Ons "plan" was om na de vakantie in juni echt te beginnen maar je laat natuurlijk geen kans onbenut haha. Oh wat een wonder