Hallo, Welke duidelijke ovulatietesten kan je mij aanraden!? Er zijn er zoveel op de markt dat ik de bomen door het bos niet meer zie. Ik ben erg fan van de digitale, maar de kostprijs loopt wat op,... ik ben nl erg onregelmatig. Alvast suuuuper bedankt!
Dipsticks van zwanger & kids inderdaad, bij mij altijd erg duidelijk! Zal zo eens een foto plaatsen van één van mijn positieve ovulatietesten.
Ik heb de extra gevoelige van 2besure en die vind ik onhandig omdat ik elke dag een streepje heb. Hij wordt wel donkerder als ik ovuleer maar ik vind het onhandig. 2besure heeft ook minder gevoelige, die zou ik nemen. Hoe zit dat bij zwanger&kids? Hoe gevoelig zijn die? Kan ik niet vinden op hun site.
Dipsticks van eBay (verkoper: klackstar) Zijn dezelfde sticks als van zwanger&kids maar dan veel goedkoper. Ik had in september 100 ovulatietesten + 30 zwangerschapstesten voor €16 incl verzenden
Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus. Daarom was ik ook op zoek naar iets goedkopers. Action en de dipsticks van b-sure werken! Met beide echt tevreden. Wel de gewone van b-sure, niet de sensitive, dan krijg ik vals-positieve testen van.
ik weet dat ze duur zijn maar cb. gewoon een duidelijke smiley. ik ben ook onregelmatig. maar als je je lichaam een beetje kent dan kan je testen ik test bijv als ik slijmverlies heb. 1 a 2 dagen en dan vang je een smiley.
Ik vind de cb (roze) ook het aller fijnst. Alleen inderdaad aardig prijzig. Ik gebruik ze daarom als controle Ik test met de normale dipsticks can 2besure (lekker goedkoop!) En als ik denk mn piek te hebben test ik meteen met cb. Werkt voor mij ideaal. En zo doe je een stuk langer met de cb