Help!! Is dit een indrooglijn?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door VeerVeer, 15 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.020
    995
    113
    Vrouw
    Ik heb indrogers gehad met kruidvat, maar vind dit er niet op lijken (waren meer grijzig) - ik zou inderdaad wel even nieuw testje doen. Heb je dat al gedaan? Ben benieuwd!
     
  2. Missy33

    Missy33 Nieuw lid

    30 jun 2018
    4
    3
    3
    Vrouw
    Beste Vera,

    Ik zie inderdaad een heel licht streepje! Ik hoop voor je dat het raak is!! Heel toevallig zit ik in precies hetzelfde schuitje. Alleen ik ben juist sinds 1,5 maand weer aan de pil, omdat we het 1.5 jaar geprobeerd hadden en het nu even wilde uitstellen. Afgelopen dagen voelde ik me steeds niet lekker en ben super moe, dus mijn man maakte een grapje ben je niet zwanger. Toevallig had ik nog een test liggen, dus ik dacht laat ik eens proberen. Totaal ongeduldig natuurlijk midden op de dag en had een uur daarvoor ook al geplast, dus er kwam niet veel uit haha..Maar met de foto als resultaat. Nu weet ik eigenlijk nog steeds niks. Wat denken jullie? Maandag maar weer even een test halen..

    Groet Missy
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  3. VeerVeer

    VeerVeer Lid

    15 mei 2019
    13
    4
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal.

    Ik heb tussentijds nog 1 test gedaan ook deze een licht streepje. Nu ben ik onderhand al 3 dagen overtijd durf niet zo goed te testen mocht het een teleurstelling zijn....
     
    margarethd vindt dit leuk.
  4. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ik zou toch maar nog even testten, anders blijf je in deze onzekerheid zitten en dat is ook niks
     
    Thalita1995 vindt dit leuk.
  5. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb je post nu in twee topics gelezen, ik zou even je eigen topic openen, denk dat je dan meer respons krijgt! :) Wat mij betreft kan dit of een positieve test zijn of een indroger.
     
  6. Missy33

    Missy33 Nieuw lid

    30 jun 2018
    4
    3
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de tip. Heb nog niet zoveel ervaring hiermee haha
     
    margarethd en Roodborstje2 vinden dit leuk.
  7. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda

    Wow. En je bent aan de pil???
    Spannend.
     

Deel Deze Pagina