Hai allemaal, Ik ben nieuw hier ☺️ Afgelopen zomer heb ik helaas een miskraam gehad met 8 weken. Ik was toen ongepland zwanger maar was wel heel erg gewenst ! nu willen ik en mijn vriend echt voor een kindje gaan. Ik ben gestart met ovulatie testen omdat mij cyclus niet helemaal regelmatig is. ik heb testen besteld van Be-Sure en ben vorige week dinsdag 1-2 gestart. Ik denk dat ik mijn piek heb gevonden ? Maar de testen blijven licht positief . Is dit normaal ? Doe ik iets verkeerd ? Ik test elke dag rond het zelfde tijdstip !
Zo te zien heb jij inderdaad op de 3e van onder je piek gehad (kan niet zien welke datum dit was haha). Een ovulatietest laat praktisch altijd wel 2 strepen zien, maar zo lang de teststreep lichter is dan de controlestreep is een ovulatietest gewoon negatief.
die was zondag dan dus de piek ☺️! Heb ik toch nog goed me best gedaan . Haha. Ik vond het zo gek 2 strepen elke keer .. heb er nog helemaal geen ervaring mee namelijk hihi
Goed in ieder geval dat je je piek dan meteen hebt gevonden bij je eerste keer testen. Dat heeft bij mij 3 maanden geduurd haha! En wel goed om te weten is dat je eisprong niet op het moment dat je de piek hebt is, maar 12 tot 48 uur daarna. Dus je kunt het het best gezellig maken op de dag van je piek en de 2 dagen daarna zodat je zeker weet dat je het niet mist! Maar misschien wist je dat wel al haha . Heel veel succes in ieder geval, en ik hoop dat je snel weer een mooie positieve zwangerschapstest in je handen mag hebben!