miskraam gehad en gelijk weer zwanger 6 april eerste echo 14 april op vakantie

Discussie in 'Miskraam' gestart door mien1, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb 10 feb een miskraam gehad nu blijk ik weer zwanger te zijn ben super blij.
    Nu mag ik 6 april al komen voor een eerste echo dan zou ik ongeveer 6 weken en 3 dagen zijn.
    14 april gaan we op vakantie ben een beetje bang dat het niet goed is en dat je echt niet meer lekker op vakantie gaat.
    Maar ik wil ook graag weten of het nu wel goed gaat dat geeft natuurlijk nog geen zekerheid.
    Iemand advies hier in dat ik die echo van 6 april gewoon moet doen of pas na onze vakantie?????

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee meid,

Ik heb dat dilemma ook gehad.
    Heb er toen gekozen om het voor de vakantie te doen, maar hou er rekening mee dat er een grote kans is dat je geen hartje kan zien.
    En aangezien je vanuit een mk opnieuw zwanger bent is het ook moeilijker te berekenen hoever je precies bent.
    Mocht er ''onduidelijkheid'' zijn kan je altijd nog een echo aanvragen een week later.

Ik hoop dat je een goede echo hebt!

Liefs, zomerrr

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou het ook vor je vakantie doen, want mocht het mis zijn, dan kun je daar actie op zetten en is de kans ook kleiner dat het op vakantie mis gaat.
    En mocht het mis zijn, dan kun je altijd je vakantie annuleren en later gaan.
    En als het goed zit, kun je gewoon meer genieten van je vakantie, lijkt me :)

4. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet wel wanneer ik mijn eisprong heb gehad dat was 6 maart via mijn temp gevonden en ook enkel op die dag geklust.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej wat cool!!!!
    Gefeliciteerd.
    Dat geeft mij ook weer hoop!
    Ben je gecuretteerd of niet?

6. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker hoop houden wij hadden dit echt niet verwacht.
    Ik heb de miskraam opgewekt met medicatie dat was erg zwaar en heftig.

7. kalli

kalli Niet meer actief

Hoi Mien,

Bij 5+3 had ik bloedingen, dus ik was ervan overtuigd dat het weer mis zou gaan, ik ging er eigenlijk al vanuit. Het eerste wat ik toen dacht (mijn man zat op dat moment in het buitenland) "zodra mijn man terug is gaan we een vakantie boeken en er even samen op uit, even weer tot onszelf komen". Ik denk dat zou het mis zijn, maar daar gaan we uiteraard niet vanuit ;), het ook wel lekker is dat je er even met je mannetje op uit kunt om het samen te verwerken en even niet aan de alledaagse dingen hoeft te denken. Bij mij bleek overigens alles goed te zijn, en ik ben ook snel na mijn mk weer zwanger geraakt.

Fijne vakantie!

Deel Deze Pagina