Ovulatietest...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iske, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Heb vandaag eens ovulatietest gedaan, wou mijn zwangerschapstest nog wat houden.
    Wat blijkt die geeft een heel licht streepje. 1 juli bij gynaecoloog geweest en eisprong zou 2 juli geweest zijn. Dus vrijdag zou ik mijn regels moeten krijgen.
    Zou dit een goed teken zijn.

2. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Heb foto maar weet precies niet hoe het moet...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,6 KB
      Weergaven:
      3
  3. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Niemand die daar ervaring mee heeft?

4. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Bij mij geven ovulatietesten altijd streepjes welke dag ik ook zit. Wil dus ook niks zeggen.
    Zou gewoon je zwangerschapstest doen. Hoeveel dpo zit je nu precies dan? 11 als ik het goed zie?

5. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Vrijdag zou ik mijn regels krijgen. Dus als ik nu test, test ik 5 dagen te vroeg.
    Bij mij geven ze alleen maar tijdens ovulatie aan. Daarmee dat ik het raar vind. Maar zal morgen eens zwangerschapstest doen.

6. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Dan zou ik idd nog even afwachten :). Spannend!

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Is heel normaal dat ze een streepje geven zoals op jouw foto hoor... Pas als hij heel donker is en je zou ongesteld moeten worden dan is de kans groter dat een zwangerschapstest ook positief is

8. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Als ik niet in mijn vruchtbare week zit heb ik geen streepje hoor, gebruik ze al redelijk lang.
    Ma zal morgen of mss straks eens zwangerschaps test doen.

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.299
    394
    83
    Zegt niets..
    Vorige maand had ik dat ook gedaan, 3 dagen voor nod.
    Hij knalde erover, maar gewoon ongi geworden hoor 3 dagen later..

Als je het echt wil weten zou je een zwangerschapstest moeten doen, die zijn speciaal voor zwangerschap.
    Ovulatietsten zijn om je ei op te sporen, en niet om een zwangerschap op te sporen ;) ookal reageert hij bij sommige wel op zwangerschap, maar vaak ook niet.

10. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik plaste altijd streepjes op ovutesten. Alleen toen ik per ongeluk een ovutest deed toen ik zwanger was, was de teststreep beduidend donkerder dan de controlestreep maar ook dát geeft geen garantie. Ik zou echt een zwangerschapstest doen als je zekerheid wilt!

11. Logan

Logan Niet meer actief

Dit zegt niks. De test is negatief en zelfs als die positief geeft het geen zekerheid. Gewoon even een zwangerschapstest doen.

Deel Deze Pagina