hallo ik ben nieuw hier ! heb een vraagje ben altijd om de 30 dagen ongie maar de laaste keer was ik het om de 26ste dag als ik van uit ga van de 26ste dag had ik gisteren mijn nod... of moet ik van 30 dagen uit gaan moet ook zeggen dat ik de laaste dagen veel aan de diarree bent en karmpen in me buik ook als een ongie gevoel borsten doen zeer zijn eigenlijk 2 vragen ihih maar alvast bednkt voor het antwoorden
Ik zou van 30 dagen uitgaan, en die diarree, ik denk een buikgriepje of zo, want dat heerst ook weer hoorde ik op het nieuws, ik heb er al last van gehad, dus ben er alweer vanaf
hallo bedankt voor jullie antwoord maar ik moet zeggen dat me me niet ziek voelt! maar het is dus beter als ik van 30 dagen uit ga! best jammer ahahh wilde wel overtijd zijn.. heb ook heel de week ongie krampje of ik elk moment me moet krijgen heel raar ook nooit eerder last van gehad zo vroeg voor me nod! en heb ook rommelige darmen ik voel ze gewoon! heb iemand dit ook wel eens gehad en bleek zwanger te zijn :
Had ik ook. Wie weet, meis! Je kunt natuurlijk al 4 dgn voor NOD testen met Matcare, maar kan ook negatief uitvallen terwijl het toch positief is, dus beter wachten... Hou ons op de hoogte!
hallo moopiepoppie! dus jij had het ook de diarree! heb al wel een test gekocht predictor heb hem nog niet gedaan ! ppf maar hier nog steeds geen ongie ga idd maar van 30 dagen uit hou je zeker op de hoogte hoe merke jij eigenlijk dat je zwanger was?
@antjuh: Vooral dat m'n boobies pijn gingen doen Dat heb ik normaal nooit. Was al vier dagen na mijn eisprong dat ik dat kreeg. Toen kreeg ik wel een vermoeden. Daarom heb ik, omdat ik mezelf een goed humeur wilde bezorgen, 4 dgn voor NOD getest met ochtendurine (die is sterk geconcentreerd, dus grotere kans op een streepje als je hcg al aanmaakt). Maar vlak daarna, rond mijn NOD kreeg ik zeurderig gevoel in buik en rug. Toen kreeg ik natuurlijk de zenuwen, maar dit is juist ook een symptoom van zwangerschap, ookal voelt het alsof je ongesteld gaat worden. En verder dus gewoon te pas en te onpas irritante darmen. Dan weer 's ochtends diarree, dan weer opgeblazen buik gevoel, dan weer gewoon buikpijn. Maar heb nu een soort van ochtendmisselijkheid, maar dan diegene waar het er aan de onderkant uitkomt ipv aan de bovenkant, whaha. Sorry, tamelijk onsmakelijk. Maar verder heb ik eigenlijk geen symptomen. Wat sneller moe ook, maar dat is pas sinds kort... Ben benieuwd, dame!
hallo moppiepoppie! ooh das wel hoop gevend heb dat eigenlijk ook wel last van alleen niet echt misselijk alleen vanmiddag na me eten kreeg ik een aanval maar niet gespugd! meer kokhalzen! sorry hoor! dus jah kan donderdag pas testen pff moet vanaf gisteren ook best wel veel plassen zo'n paar uur niet en dan wel 6,7 keer per uur weer wel heel raar! dat ongie gevoel blijf ik wel hebben hopen maar dat het dit keer raak is hoor! groetjes antjuh
hoi ja ik heb het ook had twee dagen diaree en nu een ongesteldheids gevoel heb afgelopen donderdag wel mijn eiersprong gehad. maar ja alles kan wil er niet te veel op hopen. jojo
Ik heb ook sinds vrijdag al gevoelige borsten eigenlijk. Lijkt net spierpijn. Mijn tepels voelen een beetje beurs. Ik heb het wel eens eerder gehad, maar nooit zo lang achter elkaar. Meestal maar 1 a 2 dagen, en niet zo erg. Nu heb ik het gewoon de hele dag door Mijn cyclus wisselt nogal, dus ik ga maar uit van mijn langste cyclus. Gsiteren nog geklust, maar bij het klaarkomen had ik wel een beetje pijn. Hetzelfde gevoel als ik ongi moet worden! Heb ik ook nooit eerder gehad. De kans is wel klein, heb niet zoveel geklust deze periode, maar je blijft toch hopen