Ongesteld gevoel, geen menstruatie

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Annetje1975, May 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annetje1975

Annetje1975 Nieuw lid

May 21, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik dacht nooit een vraag op een forum te zullen plaatsen, maar toch:)
    Ik ervaar iets zo geks: een week geleden was ik extreem misselijk, kon niets alleen liggen. Toen had ik een steek in mijn schaambeen en was de misselijkheid helemaal weg..
    Afgelopen maandag gevoel ongesteld te gaan worden NOD zou vandaag of uiterlijk as vrijdag zijn). Maandagavond was ik ervan overtuigd ongesteld te zijn. Exact zoals gewoon. Echt pijn, rugpijn ook. Teleurstelling. Temperatuur was ook een graad gedaald.
    Pas aan de tampon merkte ik dat ik helemaal niet menstrueerde!! Nog steeds niet. Test is negatief...

Hebben jullie dit ook gehad? Ik heb nog nooit een echt menstruatiegevoel meegemaakt welke dan geen menstruatie was.....
    Ik wil graag zwanger worden....word 39:)

Dankjewel!!!
    Groetjes,
    Anne

2. Gabri

Gabri Actief lid

May 16, 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 5 dagen het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden maar kwam niks alleen 1 na laatste dag (donderdag) klein beetje bloed echt een veegje vanaf zaterdag was het over. Zondag negatieve test en dinsdag toch nog een positieve test! Hoop dat dit ook voor jou zo werkt! Kan zijn dat je evengoed nog ongesteld wordt dat het een aanloop nodig heeft maar hoop het beste voor je! Mijn klachten leken heel veel op menstruatie klachten maar ze waren toch even anders.. Meer branderig gevoel en veel last rechter lies!
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En alles wat jij nu kan doen is toch even geduld houden om later te testen of toch ongi te worden.
    Ik zal voor de duimen!

3. Annetje1975

Annetje1975 Nieuw lid

May 21, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Annetje1975, May 21, 2014
    Last edited: May 21, 2014
    Dankjewel Gabri!
    Ja precies dat heb ik ook idd!! steken in mn lies alsof ik mn eisprong heb..
    Sterker nog, heb nu alleen nog maar die steken en geen ongipijn meer...en best veel wittevloed, gek gek gek..

Was jij overtijd toen je positief testte? En jij gefeliciteerd dus!!

Ik probeer al twee jaren zwanger te worden en heb voor t eerst dit en deze vragen,ndus tis ook niet zo dat ik iedere maand van alles fantaseer en voel omdat ik t wens ofzo..

Ok, afwachten dus...

Fijn om te lezen...er is nog hoop:)

Groetjes!
    Anne

4. Sammy21

Sammy21 Actief lid

Dec 16, 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook tijdens beide zwangerschappen maar ons lichaam kan ons wat dat betreft ook zo goed in de maling nemen. Ik zou alleen wel voor de zekerheid geen tampon gebruiken maar een gewoon maandverbandje (voor het geval je toch zwanger bent) ik duim voor je!!

5. Gabri

Gabri Actief lid

May 16, 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hai Anne,
    Een beetje late reactie maar zit hier nog niet zo lang en weet nog niet hoe alles werkt! ;)
    Ik was benieuwd of je alweer getest had..
    En dankjewel! :) ik wist nog niet echt wat mijn cyclus was omdat ik maar 1 keer echt ongesteld ben geweest. Is echt buiten verwachting snel gegaan. Maar ik voelde het op 1 of andere manier gewoon..
    Ik hoop wat van je te horen!
    Groetjes!

6. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

Mar 2, 2014
    134
    0
    0
    Ik heb ook zeker twee weken het gevoel gehad dat ik ongesteld zou worden, langzaam maar zeker veranderde het soort steekjes en krampjes, maar in een prille zwangerschap kan het exact hetzelfde voelen, heb ik begrepen uit alle tekst over pril zwangeren.

Heb je inmiddels alweer getest? Of toch ongesteld geworden?

7. april2012mama

april2012mama Actief lid

Aug 27, 2011
    345
    0
    0
    Ik heb ook zoiets. Een paar dagen al een hele opgezette buik, beetje ongesteldheidsgevoel erbij, soms misselijk, maar had vanmiddag alleen en heeel klein beetje roze/rood bloed. En sindsdien is het opgeblazen gevoel weg (buik nog wel wat opgezet). Dacht dat ik ongesteld was geworden maar er komt niks...?! Heb al getest, was negatief..

8. Ankie25

Ankie25 Actief lid

Sep 30, 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 weken het gevoel gehad dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen en teste steeds negatief... na 2,5 week toch ineens positief.. you never know.. spannend

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Ik ben er ruim een week van overtuigd geweest dat ik elk moment ongesteld ging worden. Op 10 dpo alleen eeen heeeeeel vaag tuurstreepje, na afleestijd. Toen niet meer getest tot vandaag, 18 dpo, en knalpositief!
    Je weet dus maar nooit, soms was je testje net te vroeg....

Share This Page