Productie dip en nu?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Nynke, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hallo Allemaal,

de bv liep hier vanaf dag 1 prima. Marijn drinkt goed en komt prima aan. Hij drinkt aan 1 borst zo'n 8 minuten en dat was voldoende.
    Nu is het zo dat hij sinds 2 dagen weer erg veel komt zo om de 2 uur. Mijn borsten voelen niet meer vol aan en ik krijg er met kolven zo goed als niks uit. Ik wil dolgraag blijven voeden maar hoe krijg ik mijn productie weer omhoog? Nu drinkt hij 5 minuten aan 1 borst en laat dan weer los en wil ook niet meer. Is het verstandig dan de ander borst ook nog te geven, maar krijgt hij met 5 minuten drinken wel de vette achtermelk binnen?
    Ik word er, ondanks dat het de derde is, toch wat onzeker van. Ik hoop dat jullie tips hebben want ik wil nog heel lang bv blijven geven.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je borsten hebben zich aangepast aan de vraag, en nu vraagt hij meer: regeldagen!

Een geoefende drinker kan zich aan de borst in 5 minuten voltanken, maar een tweede borst aanbieden is natuurlijk altijd goed.

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

vohouden, evt extra geven , en het hoeft niet zo te zijn dat je bv minder wordt, alhoewel ik je angst daarvoor erg goed begrijp. en ik zou de tweede ook geven.

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Marijn drinkt nu twee borsten idd en vannacht kwam hij om de drie uur. Ook lijken mijn borsten weer iets voller. Ik hoop maar dat het regeldagen zijn idd.
    Bedankt allebei.

Deel Deze Pagina