Hallo Allemaal, Ik ben eind november gestopt met de pil. Nu ben ik al heel veel dagen overtijd. (wat jullie ook kunnen zien aan mijn banner) Toch blijven testen negatief. Naar de huisarts geweest, en nu moet ik bloed gaan prikken. Daar krijg ik pas over 10 dagen de uitslag van. Ik had ook niet echt zwangerschapsklachten, alleen vaker plassen en buikkrmapen, onder in mijn buik. Gisteren ben ik voor het eerst echt misselijk geworden, en heb vannacht ook moeten braken. Nou weet ik niet of dit een verschijnsel is of dat ik gewoon ziekjes ben en mezelf gek maak.. Wat een spanning, wat een spanning! :S Bedankt dat ik even mijn verhaal kwijt kon.
Haii,, Dat zijn wel zwangerschap verschijnselen, laten we hopen dat het echt zo is !(Hou je hoofd Koel meid) Wat spannend zeg (K) Enne wanneer komt je nieuwe banner?! \/ XxX Lil'mama
goh wat moet je lang wachten op de uitslag van je bloed. ik heb vorige maand i.v.m. miskraam (was toen nog niet bekend) bloed moeten laten prikken om te kijken wat de waarde van HCG was en ik kon na een uur al bellen. maar moet zeggen dat dat via de gyn was. maar toch, 10 dagen is errug lang hoor. succes en ik hoop dat het raak is. mejon
Ja, ik vond het inderdaad ook erg lang duren. Ik moet wel zeggen dat ik ook het idee kreeg dat de huisarts me niet echt serieus nam. Omdat ik nog zo jong ben enz. Maar dan nog, moet hij me gewoon behandelen als ieder ander, en me serieus nemen. Ik ben net geweest bloedprikken en in het lab zeiden ze 3 a 4 dagen. Dus nu weet ik het helemaal niet meer.. Ik denk dat ik over een dag of 5 opbel, om te vragen of ze de uitslag al hebben. xxx