Ivm herkenbaarheid heb ik een nieuw account aangemaakt. Halverwege november heb ik mijn mirena laten verwijderen, dit omdat mijn man een knip zou laten zetten (hetgeen is uitgesteld vanwege een zieke arts). Sinds een week voor het verwijderen gebruiken wij condooms. Nadat mijn spiraal verwijderd was, kreeg ik 3 dagen later een ontrekkingsbloeding. Die duurde 5 dagen, daarna ben ik niet meer ongesteld geworden. Eerste kerstdag werd ik s nachts wakker om te plassen (heb ik 2x per jaar) en s ochtends werd ik wakker van ontzettend zere borsten. De nacht van tweede kerstdag moest ik zelfs 2 keer plassen en werd ik weer wakkker met zere borsten. Zodra ik ontbijt wilde maken, voelde ik een lichte misselijkheid opkomen, in de loop van de dag zakte dat. Gisteren en vandaag weer exact het zelfde. Het herinnert mij aan mijn vorige zwangerschappen (laatste is 12 jaar geleden). Geen enkel condoom is gescheurd, dus het is apart. Toch voor de zekerheid een test gedaan. Officieel moet je deze na 5 minuten aflezen, maar ik werd geroepen door 1 van de kinderen, dus heb de test pas na 8 minuten afgelezen. Is dit een (beginnende?) positieve test of een indroogstreep? Of zit ik mijzelf gewoon gek te maken?
Volgens mij staat deze streep te ver naar links en is er iets niet goed met de test gegaan. Ik zou een andere doen om het uit te sluiten.
Ik vind dit een negatieve test met een typische indroogsteep welke is ontstaan door opgehoopte vloeistof tijdens het indrogen. Ps, de test is al wel veel ouder dan 8 minuten toen deze foto werd gemaakt
Bedankt voor jullie reacties. @RoGiJuLi dat klopt, heb de foto pas s avonds gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat de test negatief is, en dat deze vage klachten komen door het 'ontpillen' van de mirena. Het zou fijn zijn als mijn menstruatie snel weer op gang komt.