help is dit toeval of toch HA bellen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by aylins, Jun 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    hai

ik zit met een vraag mijn zoontje is gevallen met ze hoofd op het gras,hij is al een paar dagen ziek maar nu geeft hij ineens over,is dit toeval? als je valt geef je da pas 5 uur later over of al vrij snel?
    mijn man zit in het buitenland dus nu weet ik even echt geen raad>!

alvast bedankt...

2. pris87

pris87 Actief lid

Apr 20, 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Je kan voor je eigen gemoetstoestand toch even de HA post bellen. Vragen staat altijd vrij, geven hun je wel raad wat je het beste kan doen.

3. romygizmo

romygizmo Actief lid

Feb 19, 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij twijfel altijd bellen. Beter een keer te veel dan een keer te laat denk ik altijd bij mezelf....

4. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Misschien inmiddels een beetje late reactie, maar hier hebben we van de KA een schema gehad met wat te doen bij op het hoofd vallen.
    24 uur lang in de gaten houden: om de 2 uur wakker maken, na meermalig overgeven in de 24 uur na de val (dus denk idd wel dat het 5 uur later kan komen) naar ha. Ook geen ibuprofen geven 24 uur na de val, alleen paracetamol.

Ben benieuwd wat de ha zei en hopelijk voelt je zoontje zich beter.

5. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Als je het niet vertrouwt dan gelijk naar de HA. Zeker als het om zoiets gaat. Dan maar een keer teveel voor niets, dan het risico lopen dat je iets mis loopt.

6. misa

misa Niet meer actief

Zeker naar de ha gaan! En waarschijnlijk krijg je het advies zoals bij AMS.
    Dat overgeven kan volgens mij zeker later komen.

Ben je ondertussen geweest?

7. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoe gaat het met hem?

8. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    bedankt voor de reactie.
    ha zegt dat hij een virus heeft omdat hij al niet zo lekker was,maar alsnog kan het er van komen ook niet veel wijzer van geworden.
    maar hij eet de hele dag niks,en drinkt misschien300 ml??
    maandag maar weer naar de ha.\gr

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Virus heeft mijn dochter net ook gehad. Niet eten, veel te weinig drinken en af en toe (ook niet direct, maar pas na dagen) overgeven. Hoge koorts erbij..

Zo ineens was de koorts weg en begon ze weer te drinken en een dag later was er alsof er niks aan de hand was.

Ik vond het ook nogal typisch dat het niet op een normale buikgriep leek. Geen diarree, niet regelmatig spugen maar echt maar een enkele keer.... Een beetje vaag zeg maar.

Share This Page