Ik kan de kleur niet goed onderscheiden, maar heb gemerkt bij uploaden dat in het echt hele lichte roze streepjes vaak grijs lijken hier Kwam hij binnen 5 min??
Dank je wel dames voor het meekijken. Hij ziet er idd grijzig uit op de foto maar in het echt meer rose. Hij kwam binnen de tijd. Zo moeilijk he om geduld te hebben!
Is moeilijk te zeggen omdat ik dus niet weet wanneer m'n ei gesprongen is. Maandag 11 had ik een posi Ovu test en daarna niet meer getest eigenlijk dus denk op z'n vroegst is m'n ei woensdag gesprongen of donderdag dan zou ik dus op 10 of 9 dpo zitten?
Hmmm als hij binnen 5 minuten verschenen is dan kan hij wel positief zijn. Vind hem wel erg grijs. Ik zou morgen of overmorgen even weer testen. Ik hoop voor je dat de testen gaan oplopen
Zo zag één van mijn eerste testjes er ook uit toen ik erachter kwam dat ik zwanger was... Alle vorige rondes toen ik niet zwanger was bleven de testjes omo wit!
Nou je een indroger is dan ook letterlijk ingedroogd he hahaha... Dus als dit binnen de tijd kwam is het géén indrger
Zo zag mij tweede test er ook uit, mijn eerste positieve test was nog veel lichter maar ik wist zeker dat het streepje was. Volgens mij is dit hartstikke positief, ik test nu knalroze! Indroogstreepjes heb ik nooit kunnen waarnemen, testen bleven altijd wit wit wit als ik na nod testte. Nu heb ik vier dagen voor nod getest en dat zag er dus ook zo uit!