Hallo meiden, wat ik mij afvroeg is of pregnyl (heb 5000 gespoten) ook niet kan werken, oftewel dat er toch geen eisprong optreed? zelf twijfel ik ernom of ik mijn ei heb gehad, diverse medicijnen tijdens mmm werkten al niet. ik heb nu besloten mijn nod af te wachten, mocht ik ovetijd raken dan na een paar dagen testen, is het dan negatief dan bel ik gewoon het zkh om langs te komen!
hee meis, snap je onzekerheid. Maar volgens mijn fertarts doet pregnyl altijd (met heel weinig uitzonderingen daar) zijn werk. Ik heb ook wel eens gedacht dat de pregnyl bij mij niets deed.... achteraf wel, maar het voelde net of het niets gedaan had. (eisprong was ook veeeeeel later dan zou moeten met de pregnyl. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan bedoel ik een vette positieve test!
Ik kreeg, door de pregnyl, ontzettende last van m'n borsten.Heb je daar last van?Of pregnyl ook niet kan werken weet ik niet, maar ik zeg nooit nooit..
wat makkie zegt, stelt me wel gerust, had in het begin erge steken in mijn zij (ei-pijn) dat was later wel weg, denk dat het nog wat beurs was, verder is mijn temp niet heel hoog (rond de 36,5) maar aangezien ik daarvoor niet getempt heb, kan ik daar ook niet te veel uit afleiden, vorige keer erge last van borsten, nu niks... tja afwachten is het enige wat ik kan doen
Hey iedereen, vorige week donderdag heb ik ook een pregnyl spuit gekregen, en zaterdag was de IUI. Maar ik zit ook met de gedachte of die spuit wel geholpen heeft omdat ik er niks van voelde. We zien wel, maar ik blijf met de gedachte dat het bij de eerste keer weinig lukt de inseminatie..
ik voel ook (voor de eerste keer) niks van de pregnyl. Makkie, jij zegt dat de pregnyl ook later kan werken. maar dan heeft de pregnyl toch niet (goed genoeg) zijn werk gedaan?
ze zeggen dat je binnen 40 na de spuit je ei moet hebben. Tis bij mij wel eens pas na 3 dagen geweest. Ik voelde dat ook goed en werd toen 16 dagen later ongesteld. Maar toen kreeg ik ook de spuit toen mijn eitjes 16 mm waren. Voor mijn gevoel was dat nog te klein voor de pregnyl. De keren daarna de pregnyl bij 18 - 20 mm gezet en toen klopte de timing wel.
Hoi Linda. Ik zag op je banner dat je een dag overtijd was. Heb je al een test gedaan, of is het nog te vroeg, zo na de pregnyl spuit?
Hi meiden, Ik heb de 2e keer toen ik pregnyl had gespoten ook geen klachten daarna gehad, alleen de dag naar het spuiten nog een beurs plekje onder mijn navel dus.... maar zie mijn banner... Spannend Linda! Hou je ons op de hoogte? wanneer ga je een testje wagen?
Ik krijg zondag mijn pregnyl, eitje was vandaag 16mm dus hoop dat hij wacht met springen tot pregnyl spuit heb gehad, krijg hem in mijn bil!
linda, maar de pregnyl is nu toch al uit je lichaam? ik snap wel dat je op je hoede bent hoor. bij mij komt de ongie steeds 1 dag voor nod, dus op mijn Nod ga ik zeker testen. laten we hopen dat wij zometeen hetzelfde als nic kunnen vertellen hier!
klopt maar wat ik bedoel is dat ik met mijn pco ook al luteale fases van 16/17 dagen heb gehad (dit was welliswaar met clomid) dus vandaar dat ik even wil wachten, ook ben ik zo bang dat er toch op een een of andere manier geen eitje is gesprongen, dit kwam weer omdat ik zo stom was om te tempen en deze zo laag was (ben daar dus nu maar mee gestopt) ik merk wel dat dit erg negatief klinkt maar van binnen ben ik natuurlijk wel erg hoopvol!
pregnyl 5000 is na 14 dagen uit je lichaam, pregnyl 1500 doet er ongeveer 7 dagen over. pregnyl halveert elke dag, dus zo kun je globaal uitrekenen wanneer de pregnyl je zwangerschapstest niet meer beïnvloed. Ik had ( om te testen) 4 dagen na de laatste pregnyl injectie eens een zwangerschapstest gedaan, hij was toen hartstikke negatief, na een week nog eens getest, toen sloeg hij op tilt, dus ik denk zelf dat de pregnyl wel eerder uit je lichaam is. Ik weet niet wanneer je pregnyl hebt gekregen, maar als ik al twee dagen overtijd zou zijn, dan had ik allang de drogist leeggekocht, en zou ik niet meer kunnen wachten.
mmm je brengt me wel weer aan het twijfelen hihi, maar dat dacht ik ook altijd en nu is het voor het eerst zo en ben ik bang voor een teleurstelling, verder zijn we zondag de hele dag thuis dus mocht het dan echt zo zijn dan zijn we de hele dag samen.
Linda. het was niet mijn bedoeling om je aan het twijfelen te brengen. Ik hoop en duim met je mee dat jullie een superzondag tegemoet gaan en dat je zwanger bent. Laat je wel weten over het hoe en wat. Ik ben heel benieuwd. Spannend hoor.