Mijn laatste menstruatie was van 2 juni tot ongeveer 9 juni. Ik heb 24 juni onveilige seks gehad, hij kwam klaar langs mijn vagina. Ik kwam nog per ongeluk met sperma in me vagina terecht. Volgende dag heb ik rond half 1 de morning after pil genomen, maar werd misselijk en heb 'm rond half 3 uitgespuugd. IK heb een beetje rondgekeken op internet, en daar staat dat de morning after pil niet meer werkt als je 'm binnen 3 uur uitspuugt. In mijn geval was dit dus binnen 2 uur. De 25ste heb ik weer onveilige seks gehad, maar dit keer kwam hij niet klaar. Ik zat als het goed is ook niet in mijn vruchtbare periode? Is er een kans dat ik toch zwanger ben? help
Tja de kans zal klein zijn denk ik. Ligt er ook aan hoelang je cyclus duurt en dus wanneer je vruchtbare periode is. Maar door de 'help' neem ik aan dat je niet op een zwangerschap zit te wachten? Gebruik je geen anti-conceptie? En zo nee, waarom dan niet? En waarom gebruiken jullie dan geen condoom? Ik wordt wel eens een beetje simpel van dit soort acties, in nederland weet iedereen vanaf de middelbare school toch wel hoe je zwanger kan worden en wat je er aan kan doen om dit te voorkomen? Een verzoekje: wil je in je volgende bericht aub zwarte letters van normaal formaat gebruiken? Bvd
Ik snap niet helemaal waarom je een morning after pil slikt als je de keer daar op toch weer onveilige sex hebt. Maar goed. Denk dat de kans klein is dat je zwanger bent, maar volgens mij kun je alleen maar afwachten tot je weer ongi wordt of niet.... en dan testen. Sterkte
Je heb onveilige seks, niet helemaal de bedoeling dus je slik de morning afterpil. Deze spuug je uit. Ik had hierna gelijk de apotheek of huisarts even gebeld. En vervolgens heb je nog een keer onveilig sex. Dus als zou de morning afterpil gewerkt hebben, maak je er hiermee alsnog een potje van. Ik snap dit niet, sorry. Er zijn zoveel manieren om niet zwanger te worden. Condooms, spiraal, nuvaring, pil, onthouding. De voor het zingen de kerk uit methode meot je echt alleen toepassen als een potentiele zwangerschap geen probleem is. Maar of je zwanger kunt zijn? Geen idee. Hoe lang is je cyclus normaal? Op basis van gemiddelden, denk ik het niet. Dat was je eisprong rond 17 juni, maar gemiddelde zijn gemiddelden. De meeste vrouwen wijken hier eerder vanaf. Ik zou dus 9 juli een zwangerschapstest doen als je dan nog neit ongesteld bent.
*zucht*..........ik begrijp zo'n acties gewoonweg niet...... Een test geeft je zekerheid. Wij kunnen wel gaan speculeren, maar dan heb je nog steeds geen zekerheid. Onveilige sex KAN nu eenmaal altijd lijden tot een zwangerschap.........sta gewoon met mijn bek vol tanden op het moment. Hoe kom je erbij om dan de dag erna nogmaals onveilige sex te hebben???? Sorry, kan hier verder niks nuttigs van maken.....
Sluit me bij alle dames hier boven aan. De kans dat je zwanger bent is er altijd, 1 manier om erachter te komen, doe een test.
Helemaal mee eens wat hier boven geschreven word. Je slikt de morning afterpil omdat je onveilige sex heb gehad, die spuug je uit en vervolgens doe je het weer. Iedereen weet dat je van voorvocht ook zwanger kan raken. als je geen kinderen wil waarom dan en geen pil en geen condoom. En dan nog op een site zetten onder het kopie van zwanger worden waar iedereen graag zwanger wil worden en jij begin over morning afterpil en daarna weer onveilige sex. Alsof je het wil Sorry kan hier echt boos over worden. Hoe dom kan je zijn, gebruik een condoom. En een test in de enige manier om er achter te komen.
Als je even snel de berekening maakt dan had je waarschijnlijk rond de 16e je eisprong als je uitgaat van een cyclus van 28dagen en een LF van 14 dagen. dus dan is 24 juni te laat om nog zwanger te geraken. Ik denk dus niet dat er een kans is dat je zwanger bent. Ik neem aan dat je geen pil neemt als je de MAP moet nemen? Persoonlijk lijkt het mij dan niet slim om onveilige seks te hebben of überhaupt gewoon seks als je niet zwanger wil worden. Ach ja het is nu gebeurd, volgens mij ga je gewoon ongi worden. Maar ik zou er wel aan denken om volgende keer toch meerdere vormen van anti-conceptie te gebruiken. Ik ben tegen abortus als je het kon vermijden, dus dan zou ik me toch wel kwaad maken
ik gebruik dit keer gewoon de normale lettertypen. en ik geef jullie helemaal gelijk, hoe dom het misschien ook klinkt het was niet echt me bedoeling, en me ouders doen erg moeilijk over 'seks' 't is echt een taboe hier in huis/ mijn moeder controleert echt alles. dus als ik aan de pil begin komt ze erachter en dan zit er zelfs een kans in dat ik 't huis uit mag, omdat ik ontmaagd ben. allemaal heel dom, maar tis nu eenmaal gebeurt, en dat 't mij geen tweede keer overkomt weet ik ook wel zeker. dit was trouwens wel de eerste keer dat ik seks heb gehad, vandaar die stomme fout om t nog een keer te doen. mijn normale cyclus duurt 'zn 30 dagen
ik ben zelf ook tegen abortus, als ik zwanger ben wil ik 't kind houden, maar dan word ik uit huis gezet
Ik snap niet waarom vrouwen hier roepen dat je moet testen. Je hebt de 25ste sex gehad zeg je, nou dan valt er nu op de 28ste nog niks te testen hoor...
huh iedere moeder heeft volgens mij liever eerlijkheid en een dochter die aan de pil zit dan 1 die stiekenm achter haar rug om onveilige sex heeft 2x achter elkaar nota bene en daarna zwanger zou thuiskomen.. Maar goed dat terzijde.. Anticonceptie hoeft niet altijd de pil te zijn. Je hebt verschillende Waaronder een condoom
zoals ik al zei een 2de keer gebeurt dit niet, want zelf vind ik het ook altijd raar als mensen met zulke verhalen aankomen. daarom geef ik jullie ook gelijk, maar ben gewoon benieuwd of er kans is op een zwangerschap
Als je cyclus 30 was zoals jij zegt was je vruchtbare dag de 18de en kan je dus niet zwanger zijn... Als je cyclus 6 of 7 dagen langer was deze keer dan kan je wel zwanger zijn. Dan kan je over 12 dagen (of een dagje eerder) dus testen. Succes ermee.
Is er geen andere soort anticonceptie die je kunt gebruiken zonder dat je moeder er achter komt? Ik denk aan implanon, een staafje die in je arm wordt gezet en werkt voor 3 jaar. Onder de 18 jaar vergoed de verzekering deze ook. (Ik weet niet hoe oud je bent). Ik weet alleen niet of dit zonder de ouders hun toestemming kan worden gedaan. Ik zou er toch eens achter aan gaan. Ik herken je verhaal namelijk wel. Een vriendin van mij kon vroeger ook niet over sex praten met haar ouders. Ze mocht geen eens een vriendje hebben, laat staan sex. In haar geval zou praten met de ouders echt onmogelijk zijn. En gebruik echt een condoom naast andere anticonceptie ivm SOA's en HIV! Een zwangerschap is een"risico, maar er zijn er meerdere als je onveilig sext.