help! Is er een kans dat ik zwanger ben ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bvraag, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Graag gedaan.

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Gewoon afwachten of je ongi wordt of niet, lijkt mij dan.
    En een tweede keer gebeurd je niet.... uhm volgens mij is dat al gebeurd ;)

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik heb het idee dat je uit een streng gelovig dorp/gezin komt en je daarom van je moeder geen seks mag hebben? Het klinkt een beetje als iemand die ik ken namelijk ;)

Nou ja je hebt nu al wel genoeg gehoord hoe stom je bent geweest! Enne misschien is het slim tegen je moeder te zeggen dat je bijv erge buikpijnen hebt tijdens de menstruatie en dat je daarom de pil wilt, ik weet niet hoe gevoelig dit ligt bij je moeder... Enne dan nog is het handig om een condoom te gebruiken, want misschien ben je niet zwanger maar heb je wel een soa, daar zal moeders ook niet blij mee zijn, gok ik zo. En condooms kun je vrij makkelijk verstoppen en of iedere keer mee nemen wanneer je seks hebt, of hij bewaart ze.

Even stomme vraag, heb je een vast vriendje waar je seks mee hebt gehad? En hoe oud ben je?

4. bvraag

bvraag Niet meer actief

Ja dat probleem hebik dus ook ik mag geen vriendje

5. bvraag

bvraag Niet meer actief

Ik ben 18 binnenkort 19, heb nu een relatie van langer dan 1,5 jaar.

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hou je dat dan al zo lang verstopt?
    Nou ik vind dat je op die leeftijd wel al eens seks mag hebben. Tegenwoordig hoeft dat niet zo'n taboe te zijn vind ik.
    Mag ik vragen hoe dat komt dat jij perse maagd hoeft te blijven?
    Ik was nl al 15 toen ik aan de pil moest van mijn moeder omdat ik al 9 maanden een vriend had. Tuurlijk wist zij ook wel dat het er eens van zou komen.

Maar als je geen mogelijkheid ziet om zelf anticonceptie te gebruiken moet je toch écht wel met een condoom vrijen hoor... Ik heb eigenlijk amper zonder condoom gevreeën, en ben nu al 24. Gewoon omdat ik het gemakkelijker vond met een condoom, dingetje is vol en je gooit het weg, anders moet je nog zo lang op het toilet gaan zitten ;)
    Enkel nu we ons beebje wilden maken gebruikten we geen condoom.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeetje meis, dat is wel een gedoe dan zeg.
    Ik zou dit eens met je huisarts bespreken. Die heeft namelijk geheimhoudingsplicht en die kan met jou dan een anticonceptie bepalen waar ze thuis niets van hoeven te merken.
    Het enige minpuntje is alleen dat de rekening via de ziektekostenverzekering vai thuis gaat wellicht?
    Maar bespreek ook dat, misschien kunnen z eje helpen om die rekening apart te laten sturen of faxen naar de huisarts, zodat je ouders hem niet zien. Een eventuele eigen bijdrage zul je dan zelf moeten betalen.

Maar de prikpil, implanon of een spiraal horen misschien wel tot de mogelijkheden.

Even een andere vraag. Als je geen vriend mag hebben. Hoe denken jouw ouders jou ooit aan een echtgenoot te helpen? Gaan ze die zelf voor je uitkiezen? Ik hoop het niet voor je. Je bent volwassen en bekwaam, dus denk goed na wat je met je leven wilt. Je hebt maar 1 leven en uiteindleijk moet je altijd op eigen benen staan.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @TS vervelende situatie zit je in. Lijkt me erg lastig zo'n moeder.
    Dat je een relatie al 1,5 jaar geheim moet houden lijkt me verschrikkelijk. Gebruik volgende keer minimaal condooms, die kan je vriend wellicht bewaren. Hoef jij niet bang te zijn betrapt te worden.

Ik hoop dat het niet nog jaren duurt voordat je een plekje voor jezelf hebt of eventueel samen met je vriend.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Nou, werk met pubers en helaas is dat dus niet altijd het geval. Sommige ouders denken dat ze zolang ze hun dochter niet aan de pil laten gaan er niets gaat gebeuren.... Mega bord voor de kop dus..

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hier is een woord voor .... ZUCHT~!!!!

Deel Deze Pagina