Hoi.. Ik ben nu 4 dagen overtijd.. smiddags met 1 dagovertijd een test gedaan maar was negatief. nu geen testen meer ligge. ga ik morgen weer halen.. ik heb wel een beetje pijnlijke (.)(.) en last van witte afscheiding. en steekjes in mijn buik en mijn buik is harder dan normaal. ook het gevoel alsof het een beetje strak staat.. hebben hier nog meer mensen last van?? zoja: hoe lang ben je overtijd en heb je al getest of niet.. En wat voel je allemaal.?? Liefs..
eeeeh...neee....ik had geen voortekenen. Dus kan je niet 'verder helpen'. Maar spannend joh! Heb je altijd een regelmatige cyclus?? Hoop op een positieve test!!
Spannend ja! Geen ervaring mee, voelde ook niks speciaals toen ik zwanger bleek te zijn, had (achteraf gezien) op mijn NOD getest Succes, ik duim voor je!
Nou ja volgens mij wel.. heb het ook echt nog nooit eerder gehad dat ik overtijd ben.. dus ja afwachten maar misschien morgenvroeg nog testen..
Helaas is het wel zo dat als je pas net gestopt bent met de pil, je cyclus echt raar kan doen, ook als je eerst twee maanden netjes 28 dagen hebt gehad........stom grapje van moeder natuur. Ik hoop dat dit voor jou niet het geval is en dat je gewoon nog positief gaat testen, maar hou in gedachten dat het heel normaal is.
@Esther15, was dit voor mij bedoeld? haha.. Klopt , maar ik heb rond mijn eisprong (als ik 28 dagen aanhield) wel bloedverlies gehad en paar dagen later bruinverlies.. Nu heb ik alleen veeeeel afscheiding en is het wit.. Nouja ik wacht wel af! @TS ben wel heel benieuwd