Dames help me out! Heb de Kruidvat testen gebruikt maar die gaven de hele tijd een roze streep nu de cb gehaald die geeft een rondje maar overmorgen is m'n eisprong volgens m'n App heb een regelmatige cyclus. Komt morgen de smylie dan? Tanks xxxx
Gewoon doortesten en niet meer naar die app kijken.Een app kan niet in jou lichaam kijken.Een ovulatietest maakt gebruik van jou urine,en is daarom veel betrouwbaarder.Daarbij komt nog dat een app gebruik maakt van gemiddelden,en niemand is precies gemiddeld elke maand,ook niet bij een regelmatige cyclus, je LF kan bv een keer langer of korter zijn,enz.
Hi Miriam, Ik heb 1 maand ovulatietesten vh kruidvat gebruikt... ik had echt exact hetzelfde. Die werken (voor ons dan) dus totaal niet. Ik heb ook sensitest gebruikt, maar uiteindelijk ook op CB over gegaan. Voor mij was dit beter omdat het gewoon duidelijk is (met de smiley). Ik heb zelf niet exact een moment dat ik kan zeggen dat mijn eisprong is maar... ik had nu op donderdagavond en op vrijdagavond avond een smiley. Zaterdag niet meer. We hebben vrijdagochtend en zaterdagochtend geklust en vanochtend had ik een positieve test in mijn handen...! . Ik zou ook niet van de app uitgaan. Succes!!! Groet, MFE