Help is er een schilder in de zaal...

Discussion in 'De lounge' started by LieseLeentje, May 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Eh op het forum bedoel ik. ;)

Ik dacht vandaag lief te zijn voor mijn man en alvast de stoelen in de bruine beits te zetten.

Vanavond kwamen we erachter dat de stoelen prachtig zijn, alleen heb ik blijkbaar flink gespetterd op de witte muur erachter. :)

Oeps...

Maar nu is er iemand hier die me kan vertellen of die beits er überhaupt nog af te krijgen is? of dat we pech hebben en dus de hele garage opnieuw geverfd moet worden?

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier zegt VL met een epoxiereiniger of wegkrabben en opnieuw stucen maar zal erg moeilijk worden

3. urmylove

urmylove Niet meer actief

ligt eraan op wat voor basis de beits was? wateR? olie of alcohol? en dan daarop je schoonmaak techniek op aanpassen :p

ik wens je veel succes! probeer het met terpetine?

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik ga alle tips aan manlief laten lezen, ik blijf er mooi vanaf hahaha.

Hij was trouwens degene die het ontdekte en gelukkig kon hij er wel om lachen. ;) :D

Nog meer tips?

De beits is trouwens die van de IKEA en de witte muur is (even een gokje) witte buitenverf. Op welke basis geen idee want het is gedaan door de vorige bewoners.

5. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ja als het goed is staat ergens op het blik van de beits wel op wat voor basis het is.
    Als het op water basis is, de beits, zou je het nog kunnen proberen om het met water en schuursponsje eraf te kunnen poetsen!
    Eventueel Jif erbij gebruiken als schuurmiddel...

En anders wordt het toch erover heen verven na het eraf krabben! haha veel succes!

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Oeps manlief zei gisteravond laat in ene dat het geen beits is maar lazuur, maakt dit nog uit?

Share This Page