hoi meiden, afgelopen maand ben ik Ongi geworden, althans een rare ongi, weinig en bruin. vond het al wat vreemd maar meer niet. De kwaaltjes zijn hevig aanwezig, zo heb ik nog steedt menstruatie krampjes wel heel lichtjes. Misselijk gevoel als ik dan wat eet is het weg. Steekjes bij m'n lies en net daarboven & wat krampjes zo nu en dan! Vind het allemaal wat gek, dus heb vanmiddag een test gedaan, en ja hoor een heeeel licht roze streepje. Dacht eigenlijk gezichtsbedrog maar heb de test aan mams laten zien en die ziet ook wel degelijk een streepje. Als ik nu zwanger zou zijn dan had ik naar mijn mening al een donkere streep moeten hebben. Zou nu anders 6 weken zwanger zijn. Wie heeft dit ook meegemaakt? pas na 6 weken positief getest, maar dan nog maar een heel licht streepje? Xx-
Hoi Perry, Ik heb nu een soort gelijk verhaaltje, lees maar een bij mijn vraag ná 10 jaar positief. ik heb ook nu steeds licht positieve testen gehad met ook 1 dag beetje afacheiding en ook lichte verschijnselen, ik zou nu dan ook 6 weekjes moeten zijn, dus ja hoor ik heb hetzelfde, maar ik vertrouw alleen de testen niet zo goed, welk merk heb je gebuikt? Ik hoop het zo maar de testen kunnen je ook erg teleurstellen vandaar dat ik dat zeg ná bijna 10 jaar. Houd ons maar op de hoogte ik denk dat iedereen het spannend vind of je nu zwanger bent enzo ja hoelang. Succes en k zou deze week zeker nog een keertje testen hoor ,que duidelijkheid weet ik ook niet heb er ook geen ervaring mee. succes!!!! En hopelijk een duidelijke zwanger
hoi main, Dankje voor je reactie. Schrik eigenlijk een beetje 10 jaar?? jeetje mina meid!!! Ik ga zo is in het topic lezen... Voor extra spannend.. mijn duimen draaien voor je hoor. Ik heb getest met een test van de verloskundige.... je zou toch zeggen dat die niet vals positief aangeven. De streep is ook echt roze.. met welke test heb jij getest? xx
Misschien is je eisprong wel later als anders geweest en is wat jij rekende als ongi wel een innestelingsbloeding geweest! Zou morgenochtend nog maar eens testen. Succes!
Oh dan zou je zeggen dat het inderdaad zo is, ik ben benieuwd nog eens testen morgen! Ja zo lang is niet niks maar is niet anders, we moeten toch verder en maar zo zien wat komt dat komt, ik ben erg wel gemakkelijker in geworden in de loop van de jaren. Ik heb twee keer positief getest met eigen merk apotheek en heel heel vaag met clear blue, morgen haal ik nog van kv en dan stop ik er even mee en wacht af of ik ms krijg volgende week. succes en we horen het!!! gr Main
meid echt respect voor jou hoor!!! die instelling is ook beter na al die jaren teleurstellingen. hebben jullie al alle onderzoeken etc gehad? Heb je ook foto's van je testen? ben heel erg benieuwd. Laat je het weten? Ik test morgenochten met kv test. X
Tja, die "bloeding" de vorige keer kan ook zeker wel een echte ongi zijn geweest hoor. Als je nu (pas) licht positief test, dan zal je nu ongeveer rond je NOD zitten en dus een week of 3-4 zwanger zijn. Als je zwanger bent vanaf die "rare bloeding" dan zou je nu al 8 weken zwanger zijn, en is je test idd te licht! Dan had deze al moeten knallen. Is je cyclus altijd regelmatig 28 dagen of is deze langer/korter/wisselvallig ???
hier idemdito. Bij beide zwangerschappen donker bloed gevloeid. (bij de 2e had ik hierdoor niet door dat ik zwanger was).... en ja, er zijn genoeg meiden die vaag testen; sommigen de hele zwangerschap door! liefs Susy
Misschien een idee om morgen vroeg die Clear blue te doen met indicator, die geeft de weken aan die je zwanger bent
Ik heb altijd een cyclus van 28. ben er in het begin ook niets van gaan denken, maar die kwaaltjes kon ik gewoon niet plaatsen. Ik zou vanmorgen een test doen, maar de test die ik gister heb gedaan is maagdelijk wit nu, dus het zal vals alarm geweest zijn in elk geval heel veel dank voor jullie reacties
ik testte bij de eerste pas met 7 wk positief.. daarvoor iedere wk negatief.. en de termijn klopte wel degelijk.. bij de tweede met 2wk overtijd positief en met de laatste 2 al voor nod positief.. t zegt dus niks...tis bij iedereen en bij elke zwangerschap anders.. succes meid...