hoi hoi, Ter allereerste een gelukkig nieuwjaar en allemaal nog de beste wensen. Ik heb ff een vraagje. Nou heb ik in nieuwjaarsnacht echt maar twee druppeltjes helder rood bloed verloren met afvegen. Dus ik dacht ongie komt er aan (alleen wel een maand te vroeg aangezien ik een cyclus heb van 60 dagen). Ikke tampon er in werd ik sóchtens wakker, niks! Gisteren een beetje bruinigheid bij het afvegen, maar nu helemaal niks meer. Ik heb ook geen buikkkrampen en zo allemaal wat bij een ongie wel degelijk (bij mij dan) hoort. Ik vindt dit zo raar... heeft iemand hier ook wel eens zoiets gehad? Wat was dat dan op dat moment. Thanx! Dikke kus Swiggy
Hoi ! Aangezien je nu pas op dag 7 zit, denk ik dat je baarmoedermond een beetje geiriteerd is en dat je daarom dat bloed verloren hebt. Misschien een beetje wilde sex ofzo gehad? Als je nu later in je cyclus had gezeten, had het een innestelbloedinkje kunnen zijn of een tussentijdse bloeding, aangezien je zo'n lange cyclus hebt.
temp je? Dan zou je kunnen zien wanneer je een eisprong hebt.Nu kan het dus zijn dat je een tussentijdsbloeding hebt gehad óf een innesteling. Hoe dan ook, je maakt het wel spannend hoor! Kan ook nog steeds een geiriteerde bmm zijn...
nou ik heb dus geen wilde sex gehad! (hihi) en ik temp ook niet. en mijn banner klopt ook niet helemaal omdat ik een cyclus heb van 60 dagen en mijn banner is nu gebaseerd op 2x 30 dagen namelijk. En nu? Kus Swiggy
Als het een verlate innestelling is geweest heeft het nu nog geen zin om te testen denk ik...aangezien het pas 2dgn geleden is. Ik zou ook niet weten verder wat het kan zijn maar hoe bedoel je dat je in December niet ongi bent geweest? Wanneer was dan je laatste ongi?
27 november en dan een mk en een ongie dus van 12 dagen namelijk. Of kan ik nu al niet weer zwanger zijn? Kus Swiggy