Help! Is het zo ver?

Discussion in 'De bevalling' started by Mereltje86, Apr 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

Jun 21, 2007
    808
    1
    18
    *eens is*
    Hier wil de verloskundigenpraktijk pas een poging tot strippen doen vanaf 41 weken,iets wat ik geheel snap

2. Mereltje86

Mar 11, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het jammer dat er niet word begrepen dat er uiteraard niet word gekozen om nu te strippen als er niets aan de hand is. Maar goed.. Geen zin om me te verantwoorden. Is voor geen van de moeders die door heel de rompslomp van het ziekenhuis moeten leuk om zo de bevalling op gang te brengen. Artsen doen dit niet zomaar en beslissen dit ook wel overwogen.

Hier in ieder geval een redelijke nacht gehad met wat krampen. Nu overdag meer onrustig, toch wat bloedverlies / slijmbloed verlies. Ik ben heel benieuwd of het gaat doorzetten vandaag! Ik vind het wel erg spannend / eng!

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Denk dat er echt wel een reden is waarom er vroeg word gestript.
    Ik ben zelf gestript met 37,2, ik zou met 38 weken worden ingeleid, ivm erg groot kindje, en aangezien ik al 3 cm had was er hoop het zo op een meer natuurlijker manier op gang te laten komen. Met resultaat, al snel na het strippen kwamen de weeën op gang. Helaas uiteindelijk na 36 uur alsnog een spoedkeizersnede.

4. Mereltje86

Mar 11, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    AARRGG! OMG! een hele dikke sliert prop van zeker 3 cm in mn onderbroek! Bruin/rood taai vies! Ik had met 32 weken ook al taai slijm verloren maar dit is wel heul anders! Buikkrampen.. Adem in adem uit.. Stresskip...

5. Twixie

Twixie Bekend lid

Oct 7, 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik hoop het zo voor je!!!!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    En,nog "weeën"?

7. Mereltje86

Mar 11, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net zat er regelmaat in, nu al weer een half uurtje rustig, wel krijg ik een soort weeiig gevoel in mn maag en wat steken in mn liezen. Rustig afwachten!

*schenkt een glaasje bitterlemon in"

8. Iva12

Iva12 Lid

Apr 11, 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg, zoals je t omschrijft was dat je slijmprop! Probeer te slapen of in ieder geval te rusten, je zult de energie nog nodig hebben mocht het doorzetten! Succes!

9. Natascha8778

Sep 21, 2013
    52
    0
    0
  10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Meid, het is superspannend maar het is ook goed om wat te relaxen! Kijk een filmpje oid ter afleiding, misschien wil het dan ook beter doorzetten. Veel succes, wens je een mooie bevalling!

11. Soit

Soit Niet meer actief

Gezien je openingspost is het toch niet zo gek dat ik het me afvraag. Je geeft toch verder ook geen informatie, dus dat ik me afvraag waarom ze het zo vroeg doen lijkt me dan een logisch gevolg...

12. Mereltje86

Mar 11, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer gestript en morgen word ik ingeleid als er vannacht niets gebeurd. Veel weeen die steeds weg zakken. Nu hopen dat vannacht alles spontaan op gang komt, zo niet dan heb ik morgenavond een dochter !

:D

13. Iva12

Iva12 Lid

Apr 11, 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw spannend, zet m op!

14. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hopelijk ben je inmiddels aan het bevallen, heel veel succes!

Mocht het toch een inleiding worden houd er rekening mee dat dit best lang kan duren en er dus geen garantie is dat je morgenavond bevallen bent....

15. Hope86

Hope86 Actief lid

Oct 3, 2012
    233
    5
    18
    Female
    Flevoland
    Succes mereltje! Ik hoop op een voorspoedige bevalling met een gezonde dochter als resultaat!

16. Mereltje86

Mar 11, 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben maandag bevallen van een prachtige dochter! Eva!
    Maandag zou ik worden ingeleid, aangekomen in het ziekenhuis wilde ik nog even naar het toilet en daar braken spontaan mijn vliezen en mijn weeen zijn vanzelf op gang gekomen! Een zware bevalling, lang geperst, mijn meisje was een sterrenkijker, dit was echter pas duidelijk nadat ik ruim anderhalfuur had geperst (Ik mocht doorpersen omdat haar bloeddruk goed bleef en er wel vordering bleef)
    Uiteindelijk zonder vacuumpomp bevallen, knip gehad en nu met coldpacks en aambeienzalf aan de slag. Over spierpijn en verschrikkelijk emo, maar wat een mooie dochter en wat een geweldig geschenk! (Nu even uitrusten en bijkomen)

Liefs

17. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Geniet van je prachtige dochter. En hopelijk ben je snel weer op de been.

18. Nadine1979

Apr 23, 2014
    31
    0
    0
    NULL
    Zuid-Limburg
    Gefeliciteerd met je dochter geniet ervan.

19. unknowable

unknowable Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Voorspoedig herstel toegewenst & lekker genieten natuurlijk!! :D

20. Iva12

Iva12 Lid

Apr 11, 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, mooie naam!!

Share This Page