Bij mij werkte ze wel en daarna heb ik gewoon dipsticks online besteld, lekker goedkoop voor veel en werken ook
Haha precies! En dan kan je omdat zo voordelig zijn sochtends en davonds een doen, dan heb je altijd bijna begin van je piek te pakken
Zo Ladies... Wij hebben een weekend met zn 2... Alle kids gaan naar de exen hihi Mijnes naar hun vader En van vriend naar hun moeder (hij heeft voogdij en die hebben we ook doordeweeks) Dus wij gaan heerlijk ff chillen, ben er dus ff niet hhihi... Tallies succes chick en ik check je aankomende week weer ff hoe je ervoor staat! x
Tallies. Ik zou eens een ander merk ovu test gaan doen bijv action. Een zwangerschap lijkt me een beetje heel erg vroeg aangezien he net 3-4 dagen na ei zit (mits je ei op woensdag was).
Nee zwangerschap is het niet, heb een dipstick van sensi net gedaan maar die geeft (natuurlijk) negatief. Ga ook maar de ovu testen van sensi bestellen. Toch stom, dit is de eerst keer dat ik dit heb met kv. Eerder liepen ze altijd netjes af.
Jawel, en toen liepen ze gewoon netjes af!... Heel apart dit, ik gebruik ze al 5rondes en dit is de enige keer dat ze me onzeker maken..
Tja lastig ! Of moet keer een foute druk zijn, wie weet.. zou je inderdaad moete kijken wat een andere ovulatietest nu aangeeft.
Ja maar ik had 2 dozen, komen uit de verschillende verpakkingen Ach we zien het wel volgende week. Nu moet ik zeggen, of ik zie spoken hoor, maar de hond is ook echt niet meer bij me weg te slaan. Dus stiekem hoop ik dat hij "meer" voelt ofzo haha. Maar goed, je lichaam kan je zo vreselijk in de maling nemen..
Ja ik vind het ook heel apart hoor! Maar goed als je ovulatietest nu zo op hcg aanslaat zou een test toch ook wel wat moeten late zien dus het is echt vreemd maar goed wie weet over paar dagen
Ik zie nu trouwens echt veel topics over knallende ovu testen wat zwangerschap blijkt. Ik gok zwanger hoor..... bewijs t ff over n paar dagen
En ik "gok" vals positief want een zw test van haar gisteren was negatief!! Plus dat je 3 dagen na ei echt nog geen hcg kan aanmaken! Het vruchtje is dat nog niet eens ingenesteld!