Nog tot zaterdag, maar kan ook zomaar langer duren nu, omdat ik dus echt niet meer weet wanneer mijn ei is geweest We gaan het meemaken... En nu genieten van je weekend joh xx
Ik heb inmiddels van sensitest de ovulatietesten besteld en die komen (als het mee zit) morgen binnen met de post. Vandaag, tegen beter weten in ja dat weet ik, toch nog een kv gedaan. De controlestreep werd eerder gekleurd dan de teststreep (wat ik nog nooit heb gehad met deze testen). En de teststreep is bijna 2x zo donker. Ik ga het nu toch wel een klein beetje spannend vinden hoor! Heb nog geen zw test gedaan verder. Zaterdag nod e n heb dipsticks va sensitest voor 4 dagen voor nod. Dus dat werkt denk nog niet.
Nou Tallies................ hihihi kunnen alle beredeneringen tegen wijzen of whatever... Je kan zwanger zijn hoor... misschien was je ei eerder als verwacht.... Ik krijg toch echt wel goeie hoop als ik dit zo zie...!!!!!!! Zo kleuren ze normaal niet... ben benieuwd naar je zwangerschapstest over een paar daagies
Ja hij is nu toch extreem donker? Ik denk plaats hem wel gewoon even. Heb nog nooit zo donker gehad en test nu 5 maanden met kv. Ik weet dat ik realistisch moet blijven hoor, maar ik krijg hier (zwangerschaps) kriebels van... En voor alle zekerheid klussen we vrolijk door Hoe was jouw weekend Jaleish?
Ja man die knalt er vanaf.... ik snap je kriebels, ik krijg ze zelfs voor jou!!!! hahahahah Wanneer ga je de test aandurven weer? Weekend was heerlijk.. lekker geshopt, uit eten geweest, drankje gedaan.. alles erop en eraan HEEERLUK En wat heb jij gedaan t weekend??
Ik denk dat ik gewoon tot zaterdag afwacht en dan zondag test als er geen ongi te bekennen is. Oh heerlijk! Wij hebben eigenlijk niets veel gedaan. Ml heeft het hele weekend gewerkt dus ik had een moeder dochter weekend. Lekker filmpje gekeken, chippie eten etc haha.
Okeeey.... spannend hoor, nog een weekje afwachten dan dus! Is ook wel eens lekker... ff 1 op 1 tijd Hier een beetje stress.. zoonlief moet besneden worden (alsnog!) nu ondertussen 5 jaar... vind t zo sneu....... Last van een te krap huidje, dus is niet anders.... maar getverderrie.. vandaag alles ervoor regelen.. Overigens volgens mijn temp en feritly friend is mn ei dus geweest, ze geven een stipppellijn dat betekent dat ze er niet helemaal zeker van zijn... Man voelde zich niet lekker... dus geen geklus meer... charmes hebben niet gewerkt hahahaha je weet hoe ze zijn als ze zich ziek voelen hahaha.. Nou maar hopen dat t voldoende was die dagen, als dat idd me ei was...!
Hee dames! Ik kan me bij jullie verhaal aansluiten.. Naar 4 maanden de testen van de kruidvat gebruikt te hebben, waarbij ik heel mooi me eisprong kon vinden en de testen weer lichter werden.. was ik naar 6 maanden zwanger. Helaas 3 weken geleden een miskraam gehad, dus ik ben weer gaan testen om te kijken of ik dus al weer een eisprong heb.. vorige week woensdag een knaller! Maar sinds dien, is die 2e dikke streep niet meer weg! Ook gisteren nog een knal streep... raar toch?! Ik snap er dus ook niks meer van.. nooit gehad met de testen van de kruidvat... en nu zijn ze op en twijfel of ik ze dus opnieuw ga kopen.....
Apart Sabine!!! Vervelend vn je miskraam... Hopelijk goed nieuws nu dus! Ben benieuwd of jullie weer knallende ovu testen hebben vandaag haha
Nou! Dat is dus precies als mijn ovu testen, alleen had ik wel een aflopende ovu test 2 dagen na de eerste knaller en liepen ze daarna pas weer dik op! Apart he! Helemaal omdat we het nooit zo hebben ervaren. En natuurlijk lees en hoor je verhalen over dat ze vals positief kunnen zijn, maar als we dat nou nog nooit eerder hebben gehad! en dan vandaag ineens wel! Blijft het toch een heel raar verhaal. Vervelend van je miskraam meis! hopelijk snel een positieve test en een mooie daaropvolgende zwangerschap
Ik heb er nog geen een gedaan, vanmiddag denk toch nog maar een keer een kv test wagen. al is het alleen maar om te zien of hij nog steeds knalt! Wat ik gister al zei, clearblue is negatief dus het is echt niet mijn ei.. Dan kan het zijn dat kv inderdaad gewoon vals aangeeft of dat er meer speelt haha. Maar wat ik me afvraag zou het kunnen dat een kv reageert op hcg en een zwangerschapstest nog niet? of is dat echt een raar verhaal!?
Ik geloof niet dat een ovulatie test eerder hcg op zal sporen dan dat een zwangerschapstest zou doen. Heb zelf trouwens nooit een positieve ovulatie test gehad bij zwangerschap, wel een positieve zwangerschapstest bij ovulatie Ingewikkeld... Wacht het gewoon even af tot het weekend en doe dan een zwangerschapstest. Dan is je langste cyclus geweest toch?
Tijdens mijn dagen met het klooien met die testen kleurde de streep op knal knal door een zwangerschap. Teststreep stond er eerder dan controle. En was nog niet eens helemaal doorgelopen. Dus hij kan er op reageren.
Heb het hier ook veel gelezen...!! Zelf een ovu test leek dusss. Spannend Tallies! Stel dat hij inderdaad zou reageren op hcg... en je hebt al meerdere dagen zon knaller dan is de kans groot dat je een dezer dagen ook positief test met een zwangerschapstest, want dan is je innesteling dus al ff geweest, en hcg verdubbelt elke 48 uur.... Als je nega test dan zou ik et heel gek vinden dat je zulke knallende ovu testen houdt.. daar zou ik geen verklaring voor hebben...?
Heb van sensi de gevoelige dipsticks besteld, misschien dat ik het morgen aandurf. Mocht deze nog nega zijn wacht ik tot na het weekend.. en anders gaan we op naar de volgende ronde. Maar heb hier een apart gevoel bij hoor... Natuurlijk door deze gekkiheid ga je je helemaal gek zitten maken!
Door zulke verhalen houd ik goede hoop Na hoelang testte jij positief met een zwangerschapstest en met welk merk?
Ik had eerst niet het besef dat het daar van kwam. Dacht dat ik me ei nog niet gevonden had. Dat was begin van de week. En het weekend zei iets tegen mij doe een test. Dus hup na kruitvat 2 v 5 ergens in de middag de test gedaan. En binnen 2 min een hele duidelijke streep!