Ja ik heb kramp gisteravond na het eten kon ik er zowat niet van rechtop staan. En borsten geven melk niet veel maar wel vocht.. (weet niet of dat altijd is want let er nu pas extra op) En heb dikke witte afscheiding, niet veel maar constant wel aanwezig.. dus
Kramp is altijd een goed teken in mijn ogen hahahah vooral als t niet van je nod komt Bij mij echt een van DE symptomen!!! Je had afgelopen week toch ook al een beetje krampies steeds, of iets van steekjes achter je schaambot zeg maar? Vochtige tepels herken ik zelf niet... Had ik pas einde zwangerschap..
Ja klopt! Zaterdag was dat volgens mij die steekjes achter het schaambot. Ik durf er nog niet teveel van te verwachten stiekem.
Nou mijn ei is dus vandaag pas!!!!! Gister smiddags en 'savonds een knallende ovu test en vanochtend liep ie af.. Dat betekent dat ie dan binnen 24 tot 48 u springt toch? Geen stijging in temp nog vanochtend, dus zal vandaag springen dan... maar zie mijn kerel t weekend pas weer.... hopelijk morgenavond! Maar ben bang dat we m missen hoor....... grrrr
Aah dat meen je niet!!! Ja binnen 24-48 uur. Als hij dan vanavond of morgen pas springt heb je nog wel kans hoor!!! Ik ga duimen! Hier vandaag niet erg veelbelovende (ongi)kramp in mijn buik! Ik begrijp echt helemaal niets meer van mijn lichaam op het moment. Als ik zaterdag ongesteld word is toch veel te vroeg als mijn ei vorige week woensdag pas is geweest!!! Grrrrrr
Dan zou je een LF van 10 dagen hebben, is wel kort maar niet te kort hoor, ik zelf heb een LF van 12 dagen, soms 11 en ben al 5x zwanger geraakt Maar ongi kramp kan ook symptoom van zwangerschap zijn
Oke, ik dacht echt dat dat een beetje te kort zou zijn haha. Hopen dat het dan 10 dagen is en niet morgen ineens doorbreekt! Dan zou het 9 zijn en is echt wel kort.. Ik hoop het, maar ga er toch maar niet vanuit, kan het altijd mee vallen
Stom gedoe.... Vind t leuker geloof ik zonder alles bij te houden.... hihihi Maar net als wat Shart zegt, kramp is bij mij bij elke zwangerschap juist een teken geweest.. dus dat zegt nog niets meid
Nou dat ben ik het zeker met je eens!! Als het deze ronde niet raak is, gooi ik alles opzij en gaan we het de eerste 3 maanden eens zonder ovu testen en test waanzin proberen! Ik weet gewoon niet zo goed wat ik van deze kramp moet denken! Vanmorgen was ik er nog heilig van overtuigd dat de kramp een ongikramp was. Nu straalt het uit naar links, ergens bij mijn lies.. soort zeurende "pijn" (mag het geen pijn noemen, ben niet zo van de pijn.. meer irritant gevoel)
Ja echt he... begin er ook wel moe van te worden de ongein haha... Nou ik vind dat het hoopvol blijft klinken hoor!!! Nog ovu testen gedaan voor de grap of niet meer?
Nou echt hoor het vreet energie haha. We gaan het allemaal beleven! Nee ben er mee gestopt.. wordt er alleen maar raar van haha
Heb je hem niet al gemist dan jaleish? Kan bijna niet met tempen. Vaag!! Vaag!! Vaag!!!.... Hier gisteravond na het plassen een onwijze steek in mn doos (sorry hoor haha). Maar vanmorgen weer opgestaan met ongikramp.. Aaargghhhhh ik wou dat er een luikje zat waar je doorheen kon kijken.. haha
Nou ik weet dat me temp na ei, vooral in de laatste fase tot zeker 37 graden gaat... zat vanochtend op 36.5, hoop dat ik morgen mijn ei stijging heb haha! Al is t wel een raar temperatuur kaartje hoor deze x, ga alle kanten uit. Ik blijf erbij hoor meis, steken en krampen horen erbij... er gebeurt veel bij een beginnende zwangerschap en ik heb dat ook altijd gehad... Weet nog bij de eerste dat ik helemaal geen sex meer wilde met mijn ex toen omdat ik elk moment een vloedgolf van menstruatie verwachtte door de kramp.. (wist toen nog niet dat ik zwanger was haha) Komt dichterbij nu he je NOD... spanning !!!!!
Oké dus je bent met de 36,5 al aan het stijgen dan toch? Ik begrijp niet veel van tempen hoor haha. Ja, ik weet het niet zo goed haha. Het voelt nl wel echt als ongi en ik ben bang dat ik die steken me inbeeld (slaat nergens op hoor) maar je lichaam doet zulke rare dingen met je als je je inbeeld dat je zwanger bent of wilt worden!! Nod zou morgen zijn bij een cyclus van 27 dagen.. Maar omdat mijn ei vorige week woensdag op zijn laatst is geweest ga ik maar uit van een nod as woensdag?! Of is dat gek?
Ja... morgen moet ie gewoon de lucht in... terwijl normaal 1 dag voor de stijging een dipje is.. maar ben al dip genoeg vind ik zelf hahaha Jaa als je t je voorstelt voel je t gewoon he!!! Ik had t toen met die eerste valse oude predictor heksentest.... :x Nou ik wist t helemaaaaal was zwanger en alles voelde zo. 2 dagen later ongi...... stomme test! Ben nog steeds boos haha Heb je normaal een stabiele cyclus?? Ik weet nl niet zo goed hoe dat werkt, mijn cyclus is best stabiel, zit max een dag verschil in, maar door t ei gebeuren begin ik te twijfelen.. Vroeg ei, laat ei.......... maar toch op dezelfde datum cyclusdag ong ongesteld.....
Hahahah je zit in een dipje zeg maar Komt vast allemaal goed! Ja dat je daar boos om bent begrijp ik!! Je zou in staat zijn om de makers van Preditor aan te klagen haha. Ja hij is vrij stabiel! Altijd 26/27 dagen. Sinds we echt zijn "begonnen" ben ik het pas in mijn banner gaan plaatsen. En alsof de duvel er mee speelt! Heb ik ineens een cyclus van 15 dagen er tussen zitten! Daarna wel weer 27 dus ja.. Maar ik dacht als ik nu gewoon uitga van woensdag dus een cyclus van 31 dagen.. kan het altijd meevallen! Maar moet zeggen de afgelopen 4 rondes (- die van 15 dan) waren allemaal de dag voor nod al een beetje bruin verlies en op nod hop daar kwam de doorbraak... Gek makend hoor!!!!!