Ja dat zul je net zien....! een cyclus van 15 dagen,.. das wel echt frapant, heb ik zelf nog nooit gehad... Nou, nog paar daagies geduld dan moet er duidelijkheid komen!!!! Ik baal van mn late ei, moet ik weer nu pas vanaf dpo1 gaan tellen hahaha jammer weer
Ja vaag he! Nu denk ik zelf dat daar iets met een innesteling of wat ook niet goed is gegaan ofzo.. Ik had toen op een zaterdag ineens een bloedklontje in mijn broek zitten (nogmaals sorry voor de details haha) En toen 9 (!) dagen kleine beetje bloedverlies! Voelde totaal niet als een menstruatie.. ik denk dus dat mijn lichaam iets aan het opschonen was ofzo! Ja dat snap ik dat je baalt! Raar he!? En dan ook nog maar afwachten of je nu dan niet ineens een cyclus hebt van 35 dagen ofzo
Ooh.. dat is inderdaad wel vreemd ja!! Klinkt ook niet als een normale menstruatie... Wel fijn dat het daarna dan weer back to normal is! Nou.. als t maar raak is! wuhahahahah.. Heb nog nooit een langere cyclus gehad als 31 of 32 dagen... Ben benieuwd hoe t loopt.
Jaa! Ik voel me niet dat er een ongi aankomt. Heb een Etos test gedaan maar die is super tuur. Heb de afgelopen dagen mijn baarmoedermond gevoelt. Ik dacht laat ik doe eens in de gaten houden. Was na ovu heeeel zacht. Gister voelde het alsof je je puntje van je neus aanraakt. Voelde net en het lijkt wel of er een kuiltje in is gegaan.. alsof je op het holletje van je kind drukt. Geen idee wat het betekent!!
Ok tuur is een begin!!!! Hihihi Bij zwangerschap voelt de baarmoedermond juist hard aan toch. En de opening zal idd gesloten zijn. Maar ik weet dat rond je ei dat verzacht en open gaat om bevruchting makkelijker te maken dus ik weet niet of t na je ei standaard wat harder wordt en sluit zeg maar.... ik ga s ff googelen Morgen een nieuw testje of laat je r ff een dag tussen??
Ja ik heb echt geen idee hoe het bij een zwangerschap hoort te voelen. Ik loop al de hele morgen de wc in en uit met de voorbereiding ja nu ga ik bloed zien.. In mijn achterhoofd zegt een stem wacht tot woensdag met testen. Maar ik kan dat geloof ik niet. Mocht ik niet ongi worden zit ik vandaag pas op 10 dpo dus ook nog best vroeg. Jij je ei al gespot?
Bij mij wordt die na mn ei en tot mn menstruatie ook altijd hard, dit is ook zo als je zwanger bent dus daar kun je niks van afleiden helaas.
Ik durf er zo niet vanuit te gaan, maar er fluisterde een stem, je gaat het niet meer worden het is raak. Maar die stem hoor ik elke ronde hahahaha
Pas je op met die stemmetjes wuhahahhaa Spannend joh...bpfffm.. denk ook dat t raak is bij je... hoop t zo! Nou nog geen duidelijk ei.. als mn temp nog door stijgt issié waarschijnlijk gister geweest enzit ik nu 1 dpo....
Whahahahha ja zie je me al doordraaien haha. Nou ik hoop het ook, afwachten maar. Oké, dus jij zit ook in de afwachting. Wel geklist met ml
Jajaa ik zie wel iets lichts blauw!!! Wel zijn deze testen een beetje ruk... heb ze ook blauw geplast terwijl t niet was.... maar dat was inde mijn geval dus hoeft voor jou niet zo te zijn. mijn ervaring is dat de predictor early, die nieuwe verpakking!! Dat dat de beste test is. Geen valse dingen en heel snel duidelijk. (Nieuwe verpakking iis donker roze de lichtroze is de oude) Spannend zegg
Btw gok dat morgen uitkomt dat mijn ei op cd 19 was en cd 18 avonds idd nog geklust.... dus dat zou dan goeie timing zijn..
We zijn op de bank in slaap gevallen en rond 4 uur wakker geworden en opgestana. Tempen had dus ff geen zin vanochtend. precies op de verkeerde ochtend..... grr Ben benieuwd naar jouw testje deze ochtend.....?!? :d