gewoon om de dag blijven testen gezien je ovulatietesten nog al raar doen Kan best dat je eitje veel later is gesprongen dan je dacht
Ja ga denk woensdag pas weer testen, krijg dinsdag dipsticks per post van sensitest de extra gevoelige. Vandaag dacht ik echt, nu komt het.. maar nog niets te spotten
Hahaha ik heb het idee alsof er elk moment een ongi doorbreekt (niet vanwege kramp ofzo), maar meer tussen mij oren. Ik heb elke keer dat ik nat voel en naar de wc loop met de gedachten, ja hoor daar is het, maar dan is het gewoon afscheiding.. Ik heb nu alleen nog een cb test liggen en dat vind ik zonde om te doen nu (erg hé haha) Dus kan niet testen want heb niets meer. En aangezien de post op maandag niet komt krijg ik morgen pas de sensi dipsticks binnen. Al zit ik heuuuul erg te twijfelen om een predictor extra vroeg te halen voor morgen ochtend. Ik durf er gewoon echt geen gedachte over te hebben hoor.. aan de ene kant denk ik ja het is raak, maar aan de andere kant denk ik je lichaam neemt je in de maling...
Jaaaaa wat een emotie chaos dan he! Overtijd is wel echt een goed teken Geduld is moeilijk nu snap ik heel goed hoor!!!! Laat je weten wat je hebt gedaan?
Kv gaf net negatief :-s Heb voor morgen ochtend een vroege Predictor meegenomen. Nog steeds geen bloed te bekennen...
Ja! Ik ben wel nu 3 dagen over tijd. En zit op zijn laatst op 12 dpo. Dus snap er geen reet meer van, maar goed we gaan het zien
Nou een gekke cyclus heb je maar meissie!! Hier vandaag krampen af en aan... gisteravond echt ff felle naalden steek achtig.. en ben echt slapjes... Gevoelige boobs.. Klinkt alsof, of niet hahaha... Zal geduld moeten hebben! Nog een paar dagen voor ik evt een vroege test kan doen. als t innesteling is zou t wel over een dag of 3 te zien zijn.....
Zeker gek! Net een buik vol kramp na het sporten. Nog geen bloed gespot, dus we gaan morgen weer zien. Ooooj spannend meid!! Hoop zo dat je dan iig snel duidelijkheid.. duimmmmmen
Schiet mij maar lek; Vanmorgen om 6 uur moest ik dus plassen, op zoek naar de Predictor, nergens kunnen vinden! Kon de plas niet meer ophouden.. kv gedaan met dit als resultaat: Wordt je niet erg veel wijzer van toch? Er lijkt een heeeeeeel licht streepje te staan! Maar dat had ik van het weekend ook al dacht ik. Bouw ik dan zo langzaam hcg op? Wat is het? Snap er echt niets meer van! Maar ben wel gewoon 4 dagen over tijd Productor toch net nog even gaan zoeken, wat blijkt! Had ik hem gewoon weg gegooid (oeps) maar heb hem weer opgevist... Morgen dus herkansen..mocht her bloed weg blijven!!
Oh my... zwangerschapsdementie heb je wel al! hahahahaha tutje hihi Ik kijk op de laptop en dan is fotos turen altijd en beetje lastiger want kan niet inzoomen.... zie je in t echie iets?
Ja echt hé! Wat een doos haha. Ja ergens in de verte zie je een licht streepje! Als ik vrijdag nog geen bloed heb gespot en nog geen pos test beet heb gehad ga ik de dokter bellen voor een bloedtest! Is toch raar hé.. Hoe gaat het bij jou
Hahah je bent denk ik 1 vd weinigen die een zwangerschapstest weg gooit denk ik 😂 idd zwangerschapsdementie? Haha Ik zie helaas niks op deze meid, maar geen bloed geeft moed! Hopelijk geeft de predictor morgen positief!
Okeee... spannend.. verdorie hij gaat toch echt moeten oplopen! Ik zou anders ook de HA ff bellen, want is wel raar idd... Hier uit temp gebleken dat ei idd op cd 19 was. de avond voor eisprong geklust, dus timing toch...?! Nog een dag of 3/4 voordat ik de vroegste test kan doen.....
SPeciaal ff op me tel erbij gezocht en daar lijk ik iets te zien in de schim van een streepje, maar de kwaliteit vn de foto maakt t lastig.... Hoop zo dat je gewoon een laat ei of innesteling hebt gehad waardoor je ook later positief test.... Heb je de gewone predictor?
Ja de kwaliteit is bagger en misschien hoop ik er te veel op. Gaaf he gooi hem.gewoon weg Hahaha. Het is een early, spannend dus.. Die heeft misschien minder hcg nodig dan de kv? Ik had vorige week donderdag avond rond 10 een enorme steek en vrijdag heel de dag ongi gevoel.. Dus vermoed dat het toen een eventuele innesteling geweest kan zijn. Dat zou dan pas 4,5/ 5 dagen zijn. En nu 13 dpo vermoedelijk... Aaaahhhhhh frusterend!!!!