Wij zijn ook druk bezig met ons kamertje. Misschien nog wel een leuke tip; ik heb deze kledingringen gemaakt Zo kan ik de kleertje in mijn kastje mooi ordenen. En ik vind ze erg gezellig Ik kon de ringen alleen bij een groothandel kopen en heb er dus nog over. Mochten er nog meer mensen interesse hebben, stuur dan even een priveberichtje
oooh leuk idee zeg..... helaas moet ik alles vouwen ivm ruimtegebrek...maar ik vind het wel ene goede tip
Thanks! Ik vind ze zelf ook erg leuk en handig. Maar inderdaad zonder handgedeelte heb je er weinig aan.
Je krijgt vast een hoop kleertjes in allerlei maten! ts Ik stuur je even een pb, ziet er erg leuk uit.
Ik vind ze erg leuk! Ik heb inmiddels alleen nog maar één (bij de oudste) of twee (bij de jongste) maten in de kast hangen en dan is het een beetje onzin...
Ik vind ze geweldig! Maar heb nog geen eigenhuis en in de kamer nu heb ik geen hanggedeelte. Weet ook niet wanneer we ons eigen plekje hebben. Dochterlief zit al in mt 62/68. Dus ja durf t risico niet echt te nemen
wat leuk!!!!!!!!! ik was al aan het bedenken hoe ik dit ging doen!!! nou zo dus!! heb je nog ringen over?!?! dan pb ik je ook even