Heb van m'n vent een i phone gekregen. Harstikke lief natuurlijk! Maar heb er wel meer dan een uur over gedaan hoe ik wist hoe ik m'n simkaart erin heb gekregen Nu zou ik graag willen weten wat nou echt applicaties zijn die een must zijn voor op je i phone8). Dusss wat hebben jullie op je i phone?
Oww ik heb echt vanalles! Ook echt onzinnige spelletjes...voor als je bijv. ergens even moet wachten! Hahaha! Maaarrrrrr ik heb ook Hyves...twitter (die gebruik ik zelf nooit...maar mn man wel) Appie is ook wel grappig...kan je ook een boodschappenlijstje maken en recepten bekijken. Buienradar...erg makkelijk! mn mn heeft er ook NOS Teletekst opgezet...daar kijkt ie soms nieuws mee of voetbaluitslagen. Verder hebben we best veel kinderspelletjes en dingen. Radiozenders...wikipedia...nu.nl noem het maar op! En ik heb een applicatie die je cyclus helemaal bijhoud...vooral erg handig voor vrouwen die zwanger proberen te worden...maar ik gebruik het meer zodat ik ongeveer weet wanneer ik ongesteld moet worden (het een koperspiraal)