Hey dames, Ben helemaal in de war heb ovulatie testen gekocht moest maandag beginnen met testen..had een grote ei en 5 kleintjes aan de andere kant..testen binnen 5 minuten aflezen gedaan kwam wel streep steeds maar niet even donker..net om half 9 was de test streep donkerder dan de control streep neem aan dat dit positief is heb uur later pregnyl om half 10 gespoten moest hem vandaag van de dokter om 23 uur zetten maar als de test postief eerder was moest ik hem zetten dus eerder gezet 1,5 eerder en heb vrijdag afspraak om half 11 maar nu ik positief heb getest moet ik morgen om 08:00 smorgens direct bellen afspraak maken voor morgen dus.. Is de eerste ik weet van me eigen dat de eisprong 21 sep is in mijn natuurlijke cycles heb dit x met hormonen..zie het verschil niet kan het voelen voel spanning in me eierstokken.. je kan beter te vroeg zijn dan te laat met de isiminatie toch? wie kan me helpen en zeggen wat ik moet doen of is het al goed..? stres beetje manlief heeft nachtdienst dus helemaal niet tof om te zeggen morgen hup wakker blijven en zaad leveren maar doet hij zeker dadelijk is het voor niks is me eisprong pas vrijdag plaats van morgen?? gr Waterroosje( spannend allemaal)
Hoi, Het hangt er vanaf hoeveel pregnyl je hebt moeten spuiten. Ik zou morgenochtend even met het ziekenhuis bellen en die kunnen je wel adviseren en geruststellen. Als je man wakker moet blijven of wakker gemaakt moet worden, dan heeft hij dat er zeker voor over. En niet teveel stressen..da's ook niet goed! Gewoon vragen! Liefs!
Hoi Hoi, Ik had bijna de zelfde vraag als jouw bij mijn IUI behandelingen. Ik zou het even uitleggen. Ik kom bij een privekliniek omdat ze bij mij in het ziekenhuis door mijn leeftijd mij niet wouden helpen. Mij is verteld door diverse artsen dat hij juist goed is dat het eitje al onderweg is wannee je de IUI behandeling krijgt. Waarom? Nou je eitje als hij al onderweg is heeft nog 12 uur om bevrucht te worden wanneer de zaadcellen in worden gespoten zijn deze zaadcellen opgewekt dus heel beweegelijk en willen graag prikken. Als deze zaadcellen te lang moeten wachten voor een bevruchting van het eitje sterven ze af. Ik heb de 2e behandelin op zaterdag avond de spuit gezet en op maandag morgen de behandeling. Zondag avond had ik al eisprong pijn. Misschien heb je iets aan deze info?? En door de pregnyl spuit duurd het 36 uur tot je ei. Groetjes
Tevens in de meeste gevallen als de eitjes er nog zijn tijdens je IUI behandeling wordt de volgende dag weer IUI toegepast( in veel priveklinieken en ziekenhuizen dan)...
heb gebeld smorgens 8 uur en omdat ik positief testen gisteren moest ik de pregnyl direct zetten dus ben vandaag geweest naar ze..viel allemaal reuze mee..gelukkig en manlief heeft superzaad zeiden ze hahaha hij gloeide helemaal...steunt me echt goed sgat van een man..laten we hopen dat het is gelukt ben al 2 x zwanger geweest spontaan we hebben ook geen reden..gelukkig maar nu worden we extra handje geholpen wie weet is het over 14 dagen gewoon raak..spannend..ga weekendje weg om alles achter me te laten..bedankt meiden.. trouwens lees hier verhalen van oo iui behandeling eng die eendebek en het inbrengen ging helemaal pijnloos me man mocht het erin spuiten hahah ik zo schrik niet..hij zo he zie je baarmoeder hahah gr waterroosje